דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול להיכנס לשרת פרטי במיינקראפט?

למה אני לא יכול להיכנס לשרת פרטי במיינקראפט?

למה אני לא יכול להיכנס לשרת פרטי במיינקראפט?

מהו שרת פרטי?

שרת פרטי הוא סוג של שרת שמתארח אצל שחקן או קבוצת שחקנים. הוא אינו מחובר לשרת Minecraft הציבורי ודורש הזמנה מיוחדת כדי להצטרף. הוא משמש בדרך כלל למשחק עם חברים או לאירוח מצבי משחק ומודים מותאמים אישית.

למה אני לא יכול להיכנס לשרת פרטי?

ישנן כמה סיבות מדוע ייתכן שלא תוכל להיכנס לשרת פרטי. הסיבות הנפוצות ביותר הן:

כתובת שרת שגויה

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, עליך לוודא שיש לך את כתובת השרת הנכונה. אם אתה משתמש במפעיל של צד שלישי, כגון Technic או ATLauncher, ייתכן שיהיה עליך לבדוק שוב את הכתובת. אם אתה משתמש במפעיל הרשמי של Minecraft, ייתכן שתצטרך לבקש מבעל השרת את הכתובת הנכונה.

גרסה שגויה

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, עליך לוודא שאתה משתמש בגרסה הנכונה של Minecraft. בעל השרת אמור להיות מסוגל לומר לך את הגרסה שהוא פועל. אם אתה משתמש במפעיל של צד שלישי, ייתכן שתצטרך לבדוק את גרסת ה-modpack שבה אתה משתמש.

השרת במצב לא מקוון

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, ייתכן שתצטרך לבדוק אם השרת מקוון. בעל השרת אמור להיות מסוגל לומר לך אם השרת מקוון או לא. אתה יכול גם לנסות להשתמש באתר של צד שלישי כמו Minecraft Server List כדי לבדוק אם השרת מקוון.

בעיות בחומת אש או אנטי וירוס

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, ייתכן שתצטרך לבדוק את הגדרות חומת האש או האנטי וירוס שלך. חומות אש ותוכניות אנטי-וירוס מסוימות יכולות לחסום גישה לשרתים מסוימים. אם אתה משתמש במפעיל של צד שלישי, ייתכן שיהיה עליך להוסיף חריג עבור המשגר בחומת האש או בתוכנית האנטי-וירוס שלך.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אתה מתקשה להיכנס לשרת פרטי, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. הנה כמה עצות לפתרון בעיות:

בדוק פעמיים את כתובת השרת

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, ודא שיש לך את כתובת השרת הנכונה. אם אתה משתמש במפעיל של צד שלישי, כגון Technic או ATLauncher, ייתכן שיהיה עליך לבדוק שוב את הכתובת. אם אתה משתמש במפעיל הרשמי של Minecraft, ייתכן שתצטרך לבקש מבעל השרת את הכתובת הנכונה.

בדוק את הגרסה

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, ודא שאתה משתמש בגרסה הנכונה של Minecraft. בעל השרת אמור להיות מסוגל לומר לך את הגרסה שהוא פועל. אם אתה משתמש במפעיל של צד שלישי, ייתכן שתצטרך לבדוק את גרסת ה-modpack שבה אתה משתמש.

בדוק את סטטוס השרת

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, ודא שהשרת מקוון. בעל השרת אמור להיות מסוגל לומר לך אם השרת מקוון או לא. אתה יכול גם לנסות להשתמש באתר של צד שלישי כמו Minecraft Server List כדי לבדוק אם השרת מקוון.

בדוק את הגדרות חומת האש או האנטי וירוס שלך

אם אתה מנסה להצטרף לשרת פרטי, ודא שהגדרות חומת האש או האנטי-וירוס שלך אינן חוסמות את הגישה לשרת. חומות אש ותוכניות אנטי-וירוס מסוימות יכולות לחסום גישה לשרתים מסוימים. אם אתה משתמש במפעיל של צד שלישי, ייתכן שיהיה עליך להוסיף חריג עבור המשגר בחומת האש או בתוכנית האנטי-וירוס שלך.

למידע נוסף על שרתים פרטיים במיינקראפט, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן