דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול להוריד את Fortnite למחשב?

למה אני לא יכול להוריד את Fortnite למחשב?

למה אני לא יכול להוריד את Fortnite למחשב?

מה זה Fortnite?

Fortnite הוא משחק וידאו מקוון שפותח על ידי Epic Games ויצא בשנת 2017. הוא זמין בשלוש גרסאות מצב משחק נפרדות שחולקות את אותו משחק כללי ומנוע משחק: Fortnite: Save the World, משחק היריות-הישרדות שיתופי עד ארבעה שחקנים להילחם ביצורים דמויי זומבים ולהגן על חפצים באמצעות ביצורים שהם יכולים לבנות; Fortnite Battle Royale, משחק קרב רויאל חינם למשחק שבו עד 100 שחקנים נלחמים כדי להיות האדם האחרון שעומד; ו-Fortnite Creative, שבו ניתן לשחקנים חופש מוחלט ליצור עולמות וזירות קרב.

למה אני לא יכול להוריד את Fortnite למחשב?

הסיבה העיקרית לכך שאינך יכול להוריד את Fortnite למחשב היא מכיוון שהוא אינו זמין רשמית עבור Windows. בעוד שהמשחק זמין עבור Mac, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch ו- iOS, הוא אינו זמין עבור Windows.

Epic Games Store

הסיבה העיקרית לכך ש-Fortnite לא זמינה עבור Windows היא מכיוון ש-Epic Games, מפתחת המשחק, בחרה להפוך אותו לבלעדי לחנות Epic Games משלהם. המשמעות היא שאם תרצו לשחק ב-Fortnite במחשב האישי שלכם, תצטרכו להוריד את משגר Epic Games Store, שזמין בחינם באתר Epic Games.

משחק חוצה פלטפורמות

סיבה נוספת לכך שאינך יכול להוריד את Fortnite למחשב היא בגלל שהמשחק נועד להיות חוצה פלטפורמות. זה אומר שאתה יכול לשחק את המשחק עם החברים שלך בפלטפורמות אחרות, כמו Mac, PlayStation 4, Xbox One ו-Nintendo Switch. עם זאת, מכיוון שהמשחק אינו זמין עבור Windows, לא תוכל להצטרף לכיף עם החברים שלך.

איך אני יכול לשחק Fortnite במחשב?

אם אתה רוצה לשחק ב-Fortnite במחשב, הדרך היחידה לעשות זאת היא על ידי הורדת משגר Epic Games Store ויצירת חשבון. לאחר שתעשה זאת, תוכל להוריד ולשחק את Fortnite במחשב האישי שלך.

סיכום

למרות שזה עשוי להיות מאכזב שאתה לא יכול להוריד את Fortnite למחשב, החדשות הטובות הן שאתה עדיין יכול לשחק את המשחק במחשב שלך על ידי הורדת משגר Epic Games Store ויצירת חשבון. אז אם אתה מחפש להצטרף לכיף עם החברים שלך, אתה עדיין יכול לעשות זאת על ידי הורדת משגר Epic Games Store ויצירת חשבון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן