דף הבית » למה אני » למה אני לא יורדת במשקל? אני שותה תה דיאטטי טבעי

למה אני לא יורדת במשקל? אני שותה תה דיאטטי טבעי

למה אני לא יורדת במשקל? אני שותה תה דיאטטי טבעי

למה אני לא יורדת במשקל?

זה יכול להיות מתסכל מאוד כשאתה מנסה לרדת במשקל אבל קנה המידה לא זז. אכלת בריא, התעמלת באופן קבוע ושתית תה דיאטטי טבעי, אבל אתה עדיין לא רואה תוצאות. אז למה זה לא עובד?

תפקידו של תה דיאט בירידה במשקל

תה דיאטטי טבעי יכול להיות תוספת נהדרת לתוכנית ההרזיה שלך. זה יכול לעזור להגביר את חילוף החומרים שלך, להפחית את התיאבון שלך ולהגביר את רמות האנרגיה שלך. עם זאת, חשוב לזכור שתה דיאט אינו פתרון פלא להרזיה. זה יכול לעזור לך להגיע ליעדים שלך, אבל זה לא יעשה את כל העבודה בשבילך.

גירעון קלורי

הגורם החשוב ביותר בירידה במשקל הוא יצירת גירעון קלורי. זה אומר שאתה צריך לצרוך פחות קלוריות ממה שאתה שורף. אם אתה אוכל יותר מדי או לא מתאמן מספיק, לא תוכל ליצור גירעון קלורי ולא תוכל לרדת במשקל.

תרגיל

פעילות גופנית היא חלק חשוב בכל תוכנית הרזיה. זה עוזר לשרוף קלוריות, לבנות שרירים ולהגביר את חילוף החומרים שלך. שאפו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית ביום, והקפידו לערבב את השגרה שלכם עם אימוני כוח, אירובי ומתיחות.

דעה אישית

אם אתם שותים תה דיאטטי טבעי ועדיין לא יורדים במשקל, חשוב לקחת צעד אחורה ולהסתכל על התמונה הרחבה יותר. האם אתה יוצר גירעון קלורי? האם אתה מתאמן באופן קבוע? אם לא, אז הגיע הזמן לעשות כמה שינויים. תה דיאט יכול להיות תוספת מצוינת לתוכנית ההרזיה שלך, אבל זה לא יעשה את כל העבודה בשבילך. אתה צריך לוודא שאתה אוכל נכון, מתאמן ויוצר גירעון קלורי כדי לראות תוצאות. בהצלחה! למידע נוסף על ירידה במשקל, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן