דף הבית » למה אני » למה אני כל כך מתגעגע לחברה?

למה אני כל כך מתגעגע לחברה?

למה אני כל כך מתגעגע לחברה?

מתגעגע לחברה שעבדת בה

זה לא נדיר להרגיש תחושת אובדן כשעוזבים מקום עבודה. בין אם זה נובע משינוי בקריירה, מעבר לעיר אחרת או פיטורים, זה נורמלי להרגיש תחושת עצב ונוסטלגיה כשעוזבים מקום עבודה. תחושת החמצה לחברה שבה עבדת יכולה להיות חזקה במיוחד אם הייתה לך חוויה חיובית שם. ייתכן שיצרת קשרים חזקים עם עמיתיך לעבודה, הרגשת תחושת הישג או פשוט נהנית משגרת היום-יום. חשוב לזכור שהתחושות הללו הן נורמליות ושזה בסדר להתגעגע לחברה שבה עבדת בעבר. הנה כמה טיפים להתמודדות עם תחושת החמצה לחברה שבה עבדת בעבר.

הרשה לעצמך להרגיש את האובדן

הצעד הראשון בהתמודדות עם תחושת החמצה לחברה שעבדת בה הוא לאפשר לעצמך להרגיש את האובדן. הכירו בעובדה שאתם מרגישים עצוב ושזה בסדר להרגיש כך. הרשו לעצמכם לקחת את הזמן להתאבל על אובדן עבודתכם. פירוש הדבר עשוי לקחת כמה ימי חופש כדי לעבד את הרגשות שלך או לדבר עם חבר או בן משפחה על החוויה שלך.

שמור על קשר עם עמיתים לעבודה לשעבר

שמירה על קשר עם עמיתים לעבודה לשעבר יכולה לעזור לך להתמודד עם תחושת החמצה לחברה שבה עבדת בעבר. פנה לעמיתיך לשעבר לעבודה וראה מה שלומם. אתה יכול גם להצטרף לקבוצת נטוורקינג מקצועית או לקהילה מקוונת כדי להישאר מחובר עם עמיתים לעבודה ועמיתים לשעבר. זה יכול לעזור לך לשמור על קשר עם החברה ועם האנשים שעבדת איתם.

התמקדו בחוויות החיוביות

כשאתה מרגיש עצבני על ההתגעגעות לחברה שבה עבדת, התמקד בחוויות החיוביות שחווית במהלך העבודה בה. חשבו על מערכות היחסים שיצרתם עם עמיתיך לעבודה, על הפרויקטים שעבדת עליהם ועל הכישורים שלמדת. התמקדות בחוויות החיוביות יכולה לעזור לך לזכור מדוע נהנית לעבוד שם ויכולה לעזור לך להתקדם.

השוואה מהירה

הרשה לעצמך להרגיש את האובדן שמור על קשר עם עמיתים לעבודה לשעבר התמקדו בחוויות החיוביות
הכירו בעובדה שאתם מרגישים עצוב ושזה בסדר להרגיש כך. פנה לעמיתיך לשעבר לעבודה וראה מה שלומם. חשבו על מערכות היחסים שיצרתם עם חבריכם לעבודה, על הפרויקטים שעבדתם עליהם ועל הכישורים שלמדתם.

להתגעגע לחברה שבה עבדת יכול להיות קשה, אבל חשוב לזכור שהרגשות האלה הם נורמליים. הרשו לעצמכם להרגיש את האובדן, הישאר מחובר עם עמיתים לעבודה לשעבר, והתמקד בחוויות החיוביות שחווית בזמן העבודה שם. ביצוע הדברים האלה יכול לעזור לך להתמודד עם תחושת החמצה לחברה שעבדת בה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן