דף הבית » למה אני » למה אני חושב עליו כל הזמן?

למה אני חושב עליו כל הזמן?

למה אני חושב עליו כל הזמן?

1. יש לך חיבור

אם אתה מוצא את עצמך חושב על מישהו כל הזמן, זה יכול להיות בגלל שיש לך קשר איתו. זה יכול להיות קשר רומנטי, קשר אפלטוני, או אפילו קשר משפחתי. מה שזה לא יהיה, סביר להניח שאתה מרגיש קשר חזק עם האדם הזה וזו הסיבה שהוא תמיד בראש שלך.

2. יש לך עסק לא גמור

סיבה נוספת מדוע אתה עלול לחשוב על מישהו כל הזמן היא כי יש לך עניינים לא גמורים איתו. אולי היה לך ויכוח איתם ולא הצלחת לפתור אותו. או שאולי הסתכסכת ולא הצלחת לתקן. לא משנה מה המקרה, סביר להניח שהעסק הלא פתור הזה הוא מה שגורם לך לחשוב עליהם כל הזמן.

3. יש לך רגשות כלפיהם

ייתכן גם שיש לך רגשות כלפי האדם שאתה חושב עליו כל הזמן. זה יכול להיות רגשות רומנטיים, רגשות אפלטוניים, או אפילו רגשות של הערצה. מה שזה לא יהיה, סביר להניח שהרגשות האלה הם מה שגורם לך לחשוב עליהם כל הזמן.

3.1. אתה מאוהב בהם

אם אתה מאוהב במישהו, סביר להניח שאתה חושב עליו כל הזמן. הסיבה לכך היא שכאשר אתה מאוהב במישהו, אתה לא יכול שלא לחשוב עליו. אתה עלול למצוא את עצמך חולם עליהם בהקיץ, מפנטז עליהם ואפילו אובססיבי לגביהם. זה נורמלי לחלוטין וזה סימן שיש לך רגשות עזים כלפיהם.

3.2. אתה מעריץ אותם

ייתכן גם שאתה מעריץ את האדם שאתה חושב עליו כל הזמן. אולי אתה מעריץ את האינטליגנציה שלהם, את החוזק שלהם או את ההישגים שלהם. מה שזה לא יהיה, סביר להניח שאתה מוצא את עצמך חושב עליהם כל הזמן כי אתה כל כך מעריץ אותם.

3.3. אתה מתגעגע אליהם

לבסוף, ייתכן שאתה חושב על מישהו כל הזמן כי אתה מתגעגע אליו. אולי הם התרחקו או אולי לא ראית אותם זמן מה. לא משנה מה המקרה, סביר להניח שאתה כל הזמן חושב עליהם כי אתה מתגעגע אליהם והלוואי שיכולת להיות איתם.

אם אתה מוצא את עצמך חושב על מישהו כל הזמן, חשוב לקחת צעד אחורה ולנסות להבין למה. זה יכול להיות בגלל שיש לך קשר איתם, יש לך עניינים לא גמורים איתם, או שיש לך רגשות כלפיהם. תהיה הסיבה אשר תהיה, חשוב להקדיש זמן כדי להבין מדוע אתה חושב עליהם כל כך הרבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן