דף הבית » למה אני » למה אני הולך הרבה לשירותים כשקר?

למה אני הולך הרבה לשירותים כשקר?

למה אני הולך הרבה לשירותים כשקר?

מה גורם למתן שתן תכוף כשקר?

האם אתה מוצא את עצמך הולך לשירותים לעתים קרובות יותר כשקר בחוץ? אתה לא לבד. אנשים רבים חווים עלייה בצורך במתן שתן כאשר הטמפרטורה יורדת. הדבר נובע מתופעה המכונה משתן המושרה בקור. משתן המושרה בקור הוא תגובה טבעית לטמפרטורות קרות. כאשר הגוף נחשף לטמפרטורות קרות, הוא מנסה לשמור על טמפרטורת הליבה שלו על ידי הגברת זרימת הדם לעור. זה גורם לכליות לייצר יותר שתן, מה שמוביל לעלייה במתן שתן.

כיצד לנהל מתן שתן תכוף כאשר קר

אם אתה מוצא את עצמך הולך לשירותים לעתים קרובות יותר כשקר בחוץ, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנהל את זה. ראשית, וודא שאתה שותה הרבה נוזלים. שמירה על לחות חשובה לבריאות הכללית, והיא יכולה לסייע בהפחתת הצורך במתן שתן. שנית, התלבשו בהתאם למזג האוויר. לבישת שכבות יכולה לעזור לשמור על חום גופך ולהפחית את הצורך במתן שתן. שלישית, נסה להישאר בבית ככל האפשר. שהייה בפנים יכולה לעזור לשמור על טמפרטורה גופנית מווסתת ולהפחית את הצורך במתן שתן. לבסוף, אם אתה עדיין מתקשה בניהול הטלת שתן תכופה, דבר עם הרופא שלך. ייתכן שהם יוכלו להמליץ על טיפולים או תרופות שיכולות לעזור.

סיכום

הטלת שתן תכופה כשקר בחוץ היא בעיה נפוצה. זה נגרם על ידי תופעה המכונה משתן הנגרמת על ידי קור, שהיא התגובה הטבעית של הגוף לטמפרטורות קרות. כדי לנהל את זה, ודאו שאתם שותים הרבה נוזלים, התלבשו בהתאם למזג האוויר, הישארו בבית ככל האפשר ושוחחו עם הרופא שלכם אם אתם עדיין מתקשים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן