דף הבית » למה אני » למה אני דוחה אנשים?

למה אני דוחה אנשים?

למה אני דוחה אנשים?

מהי דחייה?

דחייה היא הפעולה של דחיקה של מישהו או שלילת משהו שהוא רוצה. זו יכולה להיות חוויה קשה גם לאדם שנדחה וגם לאדם שדוחה. דחייה יכולה ללבוש צורות רבות, החל מבן זוג רומנטי שלא רוצה להתחייב ועד שבקשת עבודה נדחתה. זה יכול להיות גם דבר עדין, כמו מישהו שלא מגיב להודעת טקסט או לא מוזמן למסיבה.

מדוע אנשים דוחים אחרים?

אנשים דוחים אחרים מסיבות שונות. זה יכול להיות בגלל שהם לא מרגישים קשר או בגלל שהם לא חושבים שהאדם השני מתאים להם. זה יכול להיות גם בגלל שהם מפחדים להיפגע או בגלל שהם לא רוצים להתחייב למשהו. אנשים עשויים גם לדחות אחרים בגלל שהם לא מרגישים שיש להם משהו במשותף או בגלל שהם לא סומכים על האדם האחר.

איך להתמודד עם דחייה

דחייה יכולה להיות קשה להתמודדות, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. הראשון הוא לזכור שדחייה אינה שיקוף של הערך או הערך שלך כאדם. זה פשוט סימן שהאדם השני לא מרגיש אותו דבר כלפיך.

קח זמן להרהר

קח קצת זמן להרהר מדוע דחית אותך. האם זה היה בגלל משהו שעשית או אמרת? האם זה היה בגלל משהו שהאדם השני הרגיש? הקדשת זמן להרהור יכולה לעזור לך להבין את המצב טוב יותר ויכולה לעזור לך להמשיך הלאה.

לדבר למישהו

לדבר עם מישהו על החוויה שלך יכול להיות מועיל. זה יכול לעזור לך לעבד את הרגשות שלך ויכול לספק לך תמיכה. שיחה עם חבר, בן משפחה או אפילו מטפל יכול להועיל.

התמקד בעצמך

התמקדו בטיפול בעצמכם ובעשיית דברים שמשמחים אתכם. לבלות זמן עם אנשים שגורמים לך להרגיש טוב ולעשות פעילויות שמביאות לך שמחה. התמקדות בעצמך יכולה לעזור לך להתקדם מהדחייה ויכולה לעזור לך לבנות את ההערכה העצמית שלך.

השוואה מהירה

דְחִיָה להתמודד עם דחייה
תרחיק מישהו קח זמן להרהר
להכחיש משהו לדבר למישהו
דבר עדין תתמקד בעצמך

דעה אישית

דחייה יכולה להיות חוויה קשה, אבל חשוב לזכור שהיא לא משקפת את הערך או הערך שלך כאדם. חשוב להקדיש זמן להרהר מדוע נדחתה ולדבר עם מישהו על החוויה שלך. חשוב גם להתמקד בטיפול בעצמך ולעשות דברים שמשמחים אותך. דחייה יכולה להיות חוויה קשה, אבל אפשר להתמודד איתה ולהמשיך הלאה. למידע נוסף על איך להתמודד עם דחייה, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן