דף הבית » למה אני » למה אני בצופים?

למה אני בצופים?

למה אני בצופים?

מה זה הצופים?

הצופים של אמריקה (BSA) הוא אחד מארגוני הנוער הגדולים בארצות הברית. הוא נוסד בשנת 1910 ומוקדש לעזור לצעירים לפתח אופי, אזרחות וכושר אישי. הארגון פתוח לבנים ובנות מגיל 11 עד 17.

למה להצטרף לצופים?

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו עשוי לבחור להצטרף לצופים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות ביותר:

הזדמנויות מנהיגות

הצופים מספקים הזדמנות מצוינת לצעירים לפתח את כישורי המנהיגות שלהם. באמצעות הארגון יכולים החברים ללמוד כיצד לעבוד יחד כצוות, כיצד לקבל החלטות וכיצד לקחת יוזמה.

הרפתקאות חוצות

הצופים מספקים גם דרך מצוינת לצעירים לחקור את החוץ. באמצעות טיולי קמפינג, טיולים ופעילויות חוצות אחרות, החברים יכולים ללמוד על הטבע ולפתח הערכה רבה יותר לסביבה.

שירות קהילתי

הצופים גם מעודדים את החברים להיות פעילים בקהילות שלהם. באמצעות פרויקטים של שירות קהילתי, חברים יכולים ללמוד את החשיבות של לתת בחזרה ולעזור לאחרים.

התפתחות אישית

לבסוף, הצופים מספקים הזדמנות מצוינת לצעירים לפתח את כישוריהם האישיים. באמצעות הארגון יכולים החברים ללמוד כיצד להיות אחראיים, כיצד להגדיר מטרות וכיצד לעבוד קשה להשגתן.

שאלות ותשובות

מהן הדרישות להצטרפות לצופים?

על מנת להצטרף לתנועת הצופים, עליך להיות בין הגילאים 11 עד 17. כמו כן, עליך להיות נכונות לקיים את שבועת הצופים וחוק, ולהיות נכונות להשתתף בפעילות הארגון.

מהי השבועה והחוק של הצופים?

שבועת הצופים היא אוסף של הבטחות שהצופים מבטיחים לעצמם ולאחרים. זה כולל הבטחות להיות נאמן, מועיל, אדיב ואמיץ. חוק הצופים הוא מכלול של עקרונות שהצופים שואפים לחיות לפיהם. הוא כולל הבטחות להיות אמין, נאמן, מועיל, ידידותי, אדיב, אדיב, צייתן, עליז, חסכן, אמיץ, נקי ויראת כבוד.

מהם היתרונות בלהיות צופי?

להיות נער צופים מספק יתרונות רבים. באמצעות הארגון, החברים יכולים לפתח את כישורי המנהיגות שלהם, לחקור את החוץ, להשתתף בפרויקטים של שירות קהילתי ולפתח את כישוריהם האישיים. בנוסף, חברים יכולים לזכות בתגי הצטיינות, שבהם ניתן להשתמש כדי להפגין את הידע והכישורים שלהם.

סיכום

הצטרפות לצופים יכולה להיות דרך מצוינת לצעירים לפתח את כישוריהם ולחקור את החוץ. באמצעות הארגון, החברים יכולים ללמוד כיצד להיות אחראים, כיצד לעבוד יחד כצוות, וכיצד להחזיר לקהילות שלהם. על ידי הצטרפות לצופים, החברים יכולים לצבור מיומנויות והתנסויות חשובות שיעזרו להם בעתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן