דף הבית » למה אני » למה אני אוהב את אמא שלי

למה אני אוהב את אמא שלי

אמא שלי תמיד שם בשבילי

אמא שלי תמיד הייתה שם בשבילי, לא משנה מה. היא התומכת הכי גדולה שלי מאז יום הולדתי. היא הייתה שם כדי לעזור לי לעבור זמנים קשים, לחגוג את ההצלחות שלי ולהיות המעודדת הכי גדולה שלי. אמא שלי תמיד הייתה האדם היחיד שאני יכול לסמוך עליו לכל דבר. היא תמיד מוכנה להקשיב לי ולתת לי עצות כשאני צריך את זה. היא תמיד הייתה שם בשבילי ואני כל כך אסיר תודה על כך.

אמא שלי אוהבת וחביבה

אמא שלי תמיד הייתה אוהבת וחביבה. היא מעולם לא שפטה אותי או גרמה לי להרגיש רע עם עצמי. היא תמיד הבינה וקיבלה את מי שאני. היא תמיד הייתה שם כדי לתת לי חיבוקים ונשיקות כשאני צריך אותם. היא תמיד הייתה שם כדי להקשיב כשאני צריך לדבר. היא תמיד הייתה שם כדי להראות לי כמה היא אוהבת אותי וכמה אכפת לה. אני כל כך מבורך שיש לי אמא כל כך אוהבת וטובה.

אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי

אמא שלי היא לא רק אמא שלי; היא גם החברה הכי טובה שלי. אנחנו מדברים על הכל והכל. אנחנו יכולים לדבר שעות ולעולם לא להשתעמם. אנחנו יכולים לדבר על החלומות שלנו, התקוות שלנו, הפחדים שלנו וההצלחות שלנו. אנחנו יכולים לדבר על הדברים שגורמים לנו לצחוק ועל הדברים שגורמים לנו לבכות. אנחנו יכולים לדבר על הכל והכל וזה תמיד מרגיש כמו השיחה הכי טובה אי פעם.

אמא שלי היא הסלע שלי

אמא שלי היא הסלע שלי. היא האדם היחיד שאני תמיד יכול לסמוך עליו. היא האדם היחיד שלעולם לא יאכזב אותי. היא האדם היחיד שתמיד יהיה שם בשבילי לא משנה מה. אמא שלי היא הסלע שלי ואני כל כך אסיר תודה בשבילה.

אמא שלי היא ההשראה שלי

אמא שלי היא ההשראה שלי. היא לימדה אותי כל כך הרבה בחיים ותמיד הייתה שם כדי לעודד אותי. היא תמיד דחפה אותי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי. היא תמיד הייתה שם כדי להראות לי את הדרך הנכונה ולתת לי את הכוח להמשיך. אמא שלי היא ההשראה שלי ואני כל כך מבורך שיש לי אותה בחיי.

אמא שלי היא הגיבור שלי

אמא שלי היא הגיבורה שלי. היא תמיד הייתה שם כדי להגן עליי ולשמור עלי. היא תמיד הייתה שם כדי להראות לי מה זה אומר להיות חזק ואמיץ. היא תמיד הייתה שם כדי להראות לי איך להיות אדיב וחומל. אמא שלי היא הגיבורה שלי ואני כל כך אסיר תודה בשבילה.

סיבה הֶסבֵּר
אמא שלי תמיד שם בשבילי אמא שלי תמיד הייתה שם בשבילי, לא משנה מה. היא התומכת הכי גדולה שלי מאז יום הולדתי.
אמא שלי אוהבת וחביבה אמא שלי תמיד הייתה אוהבת וחביבה. היא מעולם לא שפטה אותי או גרמה לי להרגיש רע עם עצמי.
אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי אמא שלי היא לא רק אמא שלי; היא גם החברה הכי טובה שלי. אנחנו מדברים על הכל והכל.
אמא שלי היא הסלע שלי אמא שלי היא הסלע שלי. היא האדם היחיד שאני תמיד יכול לסמוך עליו. היא האדם היחיד שלעולם לא יאכזב אותי.
אמא שלי היא ההשראה שלי אמא שלי היא ההשראה שלי. היא לימדה אותי כל כך הרבה בחיים ותמיד הייתה שם כדי לעודד אותי.
אמא שלי היא הגיבור שלי אמא שלי היא הגיבורה שלי. היא תמיד הייתה שם כדי להגן עליי ולשמור עלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן