דף הבית » למה אני » למה אני אוהב את אחותי

למה אני אוהב את אחותי

למה אני אוהב את אחותי

בונד מיוחד

לאחותי ולי תמיד היה קשר מיוחד. נולדנו רק בהפרש של שנה, וכילדים, היינו בלתי נפרדים. היינו משחקים ביחד, צוחקים ביחד ואפילו נלחמים ביחד. ככל שהתבגרנו הקשר שלנו רק התחזק. חלקנו סודות, התוודענו אחד לשני ותמיד היה לנו גב אחד לשני.

שיתוף זיכרונות

יש לנו הרבה זיכרונות יחד שאשמור לנצח. מיציאה לחופשות משפחתיות ועד להשתתפות בריקודים בבית הספר, חלקנו כל כך הרבה חוויות. עברנו גם תקופות קשות, אבל תמיד היינו שם אחד בשביל השני.

תומך ומבין

אחותי תומכת ומבינה להפליא. היא תמיד שם כדי להקשיב לי ולהציע עצות. היא עזרה לי לעבור כמה מהתקופות הקשות בחיי, ואני כל כך אסיר תודה עבורה.

דמות לחיקוי

גם אחותי היא מודל לחיקוי עבורי. היא תמיד הייתה עובדת קשה והשיגה כל כך הרבה בחייה. היא דוגמה מצוינת לאיך להצליח ואיך להיות אדם טוב.

חבר נהדר

גם אחותי חברה נהדרת. אנחנו יכולים לדבר על הכל והיא תמיד יודעת איך להצחיק אותי. היא תמיד שם בשבילי כשאני צריך אותה, ואני יודע שאני תמיד יכול לסמוך עליה.

החבר הכי טוב שלי

בסופו של יום, אחותי היא החברה הכי טובה שלי. אני אוהב אותה יותר מהכל ואני כל כך אסיר תודה עבורה. היא הייתה שם בשבילי ביוב ובטן, ואני כל כך בר מזל שיש לי אותה בחיי. בדוק את הסרטונים האלה על למה אני אוהב את אחותי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן