דף הבית » למה אני » למה אני אוהב אותך

למה אני אוהב אותך

למה אני אוהב אותך

אתה גורם לי להרגיש מיוחד

אתה גורם לי להרגיש מיוחד בדרכים שאף אחד אחר לא יכול. מהאופן שבו אתה מסתכל עליי, לדרך שבה אתה מדבר אליי, אתה גורם לי להרגיש שאני היחיד בעולם שחשוב לך. אתה תמיד גורם לי להרגיש שאני האדם הכי חשוב בחייך וזה אומר לי יותר מכל דבר אחר.

אתה תמיד מקשיב

אתה תמיד מקשיב לי כשאני צריך מישהו לדבר איתו. אתה אף פעם לא שופט אותי ואתה תמיד מוודא שאני מרגיש שמעו ומבינים אותי. אתה תמיד מפנה לי זמן ולעולם לא גורם לי להרגיש שאני נטל. אתה תמיד דואג שאדע שאני יכול לבוא אליך עם כל דבר ואתה תהיה שם בשבילי.

אתה תומך

אתה תמיד תומך בי ובמטרות שלי. אתה אף פעם לא מנסה לעצור אותי ואתה תמיד מעודד אותי ללכת אחרי מה שאני רוצה. אתה אף פעם לא גורם לי להרגיש שאני לא מסוגל להגשים את החלומות שלי ואתה תמיד דוחף אותי להמשיך גם כשהדברים מתקשים. אתה תמיד מוודא שאני יודע שאתה מאמין בי וזה אומר את העולם בשבילי.

אתה אדיב ורחום

אתה תמיד אדיב וחומל לכל מי שאתה פוגש. אתה אף פעם לא שופט אנשים ואתה תמיד דואג שכולם ירגישו רצויים ומקובלים. אתה תמיד דואג שכולם סביבך ירגישו בטוחים ובטוחים וזה אומר לי המון. אתה תמיד דואג שכולם מסביבך יטופלו וזה משהו שאני מאוד מעריך.

אתה תמיד שם בשבילי

אתה תמיד שם בשבילי כשאני צריך אותך. אתה אף פעם לא גורם לי להרגיש שאני לבד ואתה תמיד דואג שאדע שאתה שם בשבילי לא משנה מה. אתה תמיד מפנה לי זמן ולעולם לא גורם לי להרגיש שאני נטל. אתה תמיד דואג שאדע שאני יכול לבוא אליך עם כל דבר ואתה תהיה שם בשבילי.

אתה תמיד מבין

אתה תמיד מבין את הרגשות שלי ואתה אף פעם לא גורם לי להרגיש שאני מגיב יותר מדי. אתה תמיד מוודא שאני יודע שהרגשות שלי תקפים ושאני לא לבד. אתה תמיד מוודא שאני יודע שאתה שם כדי להקשיב ושאתה לא הולך לשפוט אותי לא משנה מה אני אגיד.

אתה תמיד אמין

אתה תמיד אמין ואתה אף פעם לא גורם לי להרגיש שאני לא יכול לסמוך עליך. אתה תמיד דואג שאדע שאני יכול לסמוך עליך בכל דבר ושתמיד תהיה כנה איתי. אתה אף פעם לא גורם לי להרגיש שמנצלים אותי וזה אומר לי המון.

אתה תמיד אוהב

אתה תמיד אוהב ולעולם לא גורם לי להרגיש שאני לא חשוב לך. אתה תמיד דואג שאדע שאני אהוב ושאני אף פעם לא לבד. אתה תמיד דואג שאדע שאני מוערך ושאני תמיד במחשבותיך. אתה תמיד דואג שאדע שאני אהוב וזה משהו שאני מאוד מעריך.

אלו רק כמה מהסיבות שבגללן אני אוהב אותך. יש עוד כל כך הרבה דברים שהופכים אותך למיוחד עבורי, אבל אלו הם מהחשובים שבהם. אני כל כך אסיר תודה שיש לך אותך בחיי ולא הייתי מחליף אותך בשום דבר.

למידע נוסף על הסיבה שאני אוהב אותך, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן