דף הבית » למה אני » למה אני אוהב אותך: רשימה של סיבות

למה אני אוהב אותך: רשימה של סיבות

למה אני אוהב אותך: רשימה של סיבות

1. אתה גורם לי להרגיש מיוחד

כשאני איתך, אני מרגיש שאני האדם הכי חשוב בעולם. אתה גורם לי להרגיש מיוחד ואהוב, וזה משהו שאני לא יכול לשים עליו מחיר. אתה גורם לי להרגיש שאני היחיד שחשוב, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

2. אתה תמיד שם בשבילי

לא משנה מה אני עובר, אתה תמיד שם בשבילי. אתה מקשיב לי, נותן לי עצות, ואתה תמיד מוכן להושיט יד. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לעבור הכל, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

3. אתה גורם לי לצחוק

אתה תמיד יודע איך להצחיק אותי, גם כשאני מרגישה מדוכאת. יש לך חוש הומור נהדר, ואתה תמיד יודע איך להקל על מצב הרוח. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לקחת על עצמי כל דבר, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

4. אתה תומך

אתה תמיד שם כדי לתמוך בי, לא משנה מה אני עובר. אתה מעודד אותי ללכת בעקבות החלומות שלי, ואתה תמיד שם כדי לעודד אותי. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לעשות הכל, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

5. אתה אדיב

אתה תמיד אדיב ומבין, לא משנה מה אני עובר. אתה אף פעם לא שופט אותי, ואתה תמיד גורם לי להרגיש שאני שווה משהו. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לעשות הכל, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

6. אתה נאמן

אתה תמיד נאמן ואמין, לא משנה מה אני עובר. אתה אף פעם לא מוותר לי, ואתה תמיד גורם לי להרגיש שאני שווה משהו. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לעשות הכל, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

7. אכפת לך

אתה תמיד דואג וחומל, לא משנה מה אני עובר. אתה תמיד גורם לי להרגיש שאני שווה משהו, ואתה אף פעם לא מוותר לי. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לעשות הכל, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

סיכום

אלו רק כמה מהסיבות שבגללן אני אוהב אותך. יש עוד כל כך הרבה, אבל אלו הם הבולטים ביותר. אתה גורם לי להרגיש שאני יכול לעשות הכל, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן