דף הבית » למה אני » למה אני אוהב אותך מאור כהן

למה אני אוהב אותך מאור כהן

למה אני אוהב אותך מאור כהן

אהבתי למאור כהן

אני מאוהב במאור כהן כבר שנים רבות. הוא האדם הכי מיוחד בחיי ואני לא יכולה לדמיין את חיי בלעדיו. הוא אדיב, אכפתי, ותמיד שם את הצרכים שלי במקום הראשון. הוא גם מאוד אינטליגנטי ותמיד יש לו משהו מעניין להגיד. הוא תמיד שם בשבילי כשאני צריך אותו ואני כל כך אסיר תודה על כך. מאור כהן הוא אדם מדהים. הוא תמיד מוכן לעזור לאחרים ושם את הצרכים שלהם לפני שלו. הוא תמיד דואג לי ודואג שאהיה מאושרת ובטוחה. הוא גם מאוד מבין וסבלני איתי. הוא תמיד שם כדי להקשיב לי ולתת לי עצות כשאני צריך את זה. גם מאור כהן מאוד יצירתי. הוא תמיד מעלה רעיונות ודרכים חדשות לשפר את החיים המשותפים שלנו. הוא תמיד חושב על פעילויות שכיף לעשות ביחד ותמיד מוצא דרכים להצחיק אותי. הוא גם טבח מעולה ותמיד דואג שאאכל היטב.

השוואה בין ההבדלים והדמיון שלנו

מאור כהן לִי
סוג סוג
אכפתיות אכפתיות
אִינְטֶלִיגֶנְטִי אִינְטֶלִיגֶנְטִי
יְצִירָתִי מְאוּרגָן
סבלני נִמרָץ

כפי שאתם רואים, למאור כהן ולי יש הרבה קווי דמיון. לשנינו יש לב טוב ואכפתי ושנינו אינטליגנטים מאוד. שנינו גם בעלי מוחות יצירתיים ותמיד מעלים רעיונות חדשים. עם זאת, יש גם כמה הבדלים בינינו. מאור מאוד סבלני ואני מאוד אנרגטית. הוא גם טבח מעולה ואני מאוד מסודרת.

תמיכתו

מאור כהן תמיד היה שם כדי לתמוך בי ולעודד אותי להגשים את החלומות שלי. הוא תמיד היה מקור כוח ועזר לי להישאר מרוכז ומוטיבציה. הוא תמיד היה שם כדי להקשיב לי ולתת לי עצות כשאני צריך את זה. הוא תמיד שם כדי לעודד אותי כשאני מרגישה מדוכאת ולחגוג איתי את ההצלחות שלי.

האינטרסים המשותפים שלנו

מאור כהן ואני חולקים תחומי עניין רבים. שנינו אוהבים לטייל ולחקור מקומות חדשים. שנינו גם נהנים לקרוא, לצפות בסרטים ולשחק במשחקי וידאו. אנחנו גם חולקים תשוקה למוזיקה ולעתים קרובות מבלים זמן בהאזנה לשירים האהובים עלינו יחד.

הקשר המיוחד שלנו

הדבר הכי מיוחד במאור כהן ובי הוא הקשר שלנו. אנחנו ביחד הרבה שנים והתקרבנו כל כך. אנחנו מבינים אחד את השני ברמה עמוקה יותר ויש לנו קשר שאי אפשר לשבור. חלקנו כל כך הרבה זיכרונות יחד ואני יודע שנמשיך להרוויח עוד בעתיד.

סיכום

מאור כהן הוא אדם מדהים ואני כל כך בר מזל שיש לי אותו בחיי. הוא תמיד שם בשבילי ותמיד שם את הצרכים שלי במקום הראשון. הוא אדיב, אכפתי ותמיד יש לו משהו מעניין להגיד. הוא גם מאוד יצירתי ותמיד מוצא דרכים להצחיק אותי. אני כל כך אסיר תודה על הקשר המיוחד שלנו ותמיד אוהב אותו. בדוק עוד על למה אני אוהב אותך מאור כהן ביוטיוב!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן