דף הבית » למה אני » למה אני אוהב אותך כל כך

למה אני אוהב אותך כל כך

למה אני אוהב אותך כל כך

אתה גורם לי להרגיש מיוחד

כשאני איתך, אני מרגיש שאני האדם היחיד בעולם. אתה גורם לי להרגיש מיוחד, כאילו אני היחיד שחשוב. אתה תמיד גורם לי להרגיש שאני האדם הכי חשוב בחייך. אתה גורם לי להרגיש אהוב ומוערך, וזה משהו שאני מוקיר.

אתה מקשיב לי

אתה תמיד מקשיב לי כשאני מדבר, לא משנה כמה זמן אמשיך. אתה אף פעם לא מפריע לי או גורם לי להרגיש שלא שומעים אותי. אתה תמיד גורם לי להרגיש שהדעות והמחשבות שלי מוערכים, וזה משהו שאני מאוד מעריך.

אתה גורם לי לצחוק

אתה תמיד מצחיק אותי, לא משנה כמה יום רע עובר עלי. אתה תמיד יודע איך לגרום לי לחייך ואיך לעודד אותי. אתה יודע איך להצחיק אותי גם כשאני מרגישה מדוכדכת, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

אתה תמיד שם בשבילי

אתה תמיד שם בשבילי כשאני צריך אותך. אתה תמיד שם כדי להקשיב ולהציע עצות ותמיכה. אתה תמיד שם כדי לעזור לי כשאני מרגישה מדוכדכת או המומה. אתה תמיד שם בשבילי, לא משנה מה.

אתה סבלני ומבין

אתה תמיד סבלני ומבין איתי. אתה אף פעם לא שופט אותי או גורם לי להרגיש רע בגלל הטעויות שלי. אתה תמיד לוקח את הזמן להקשיב ולהבין מאיפה אני בא. אתה אף פעם לא ממהר בי או גורם לי להרגיש שלא שומעים אותי.

אתה גורם לי להרגיש נאהב

אתה תמיד גורם לי להרגיש אהוב ומוערך. אתה תמיד גורם לי להרגיש שאני האדם הכי חשוב בחייך. אתה תמיד מפנה לי זמן ודואג שידאגו לי. אתה תמיד גורם לי להרגיש שאני היחיד שחשוב.

אתה החבר הכי טוב שלי

אתה לא רק השותף שלי, אתה החבר הכי טוב שלי. אתה מכיר אותי טוב יותר מכל אחד אחר, ואתה תמיד מבין אותי. את יודעת איך להצחיק אותי ואיך לגרום לי להרגיש טוב יותר כשאני מרגישה מדוכאת. אתה תמיד שם בשבילי, לא משנה מה.

אתה תומך

אתה תמיד תומך בחלומות ובשאיפות שלי. אתה תמיד מעודד אותי ללכת אחרי החלומות שלי ולעולם לא לוותר. אתה תמיד מאמין בי, גם כשאני לא מאמין בעצמי. אתה תמיד שם כדי לעודד אותי ולהציע מילות עידוד.

אתה מקבל אותי כמו מי שאני

אתה תמיד מקבל אותי כמו שאני, לא משנה מה. אתה אף פעם לא מנסה לשנות אותי או לגרום לי להרגיש שאני לא מספיק טוב. אתה תמיד מקבל אותי כמו מי שאני, פגמים והכל. אתה אף פעם לא גורם לי להרגיש שאני לא מספיק.

אתה הופך אותי לאדם טוב יותר

אתה תמיד הופך אותי לאדם טוב יותר. אתה תמיד דוחף אותי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי. אתה תמיד מאתגר אותי להיות טוב יותר ולשאוף ליותר. אתה תמיד גורם לי לרצות להיות אדם טוב יותר, וזה משהו שאני באמת אסיר תודה עליו.

אתה תמיד ישר

אתה תמיד כנה איתי, גם כשזה קשה. אתה אף פעם לא מצפה דברים או מנסה לגרום לי להרגיש טוב יותר. אתה תמיד אומר לי את האמת, גם כשקשה לשמוע. אתה תמיד מוודא שאני מודע למציאות של המצב.

אתה מראה לי כמה אכפת לך

אתה תמיד מראה לי כמה אכפת לך ממני. אתה תמיד מפנה לי זמן ודואג שידאגו לי. אתה תמיד דואג שאהיה מאושר ושאני מרגיש נאהב. אתה תמיד דואג שאדע כמה אכפת לך ממני.

אלו רק כמה מהסיבות שבגללן אני אוהב אותך כל כך. אתה גורם לי להרגיש מיוחד, אתה מקשיב לי, אתה מצחיק אותי, אתה תמיד שם בשבילי, אתה סבלני ומבין, אתה גורם לי להרגיש אהוב, אתה החבר הכי טוב שלי, אתה תומך, אתה קבל אותי כמו שאני, אתה הופך אותי לאדם טוב יותר, אתה תמיד ישר, ואתה מראה לי כמה אכפת לך. אתה באמת אדם מדהים ואני כל כך בר מזל שיש לי אותך בחיי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן