דף הבית » למה אני » למה אני אוהב אותה

למה אני אוהב אותה

למה אני אוהב אותה

היא תמיד שם בשבילי

האהבה שלי אליה עמוקה וחזקה. היא תמיד שם בשבילי כשאני צריך אותה. היא מקשיבה לדאגות שלי ונותנת לי עצות נהדרות. היא כתף לבכות עליה, והיא תמיד מוכנה להושיט יד לעזרה. היא חברה נהדרת ושותפה טובה אפילו יותר.

היא גורמת לי לצחוק

אחד הדברים הכי טובים בה הוא שהיא תמיד מצחיקה אותי. חוש ההומור שלה מדבק והיא תמיד יכולה לגרום לי לחייך, גם כשאני מרגישה מדוכאת. היא תמיד מוכנה לצחוק טוב והיא אוהבת לעשות בדיחות. היא תמיד שם כדי להאיר את מצב הרוח ולגרום לי לחייך.

היא אדם מדהים

היא אדם מדהים ואני כל כך בר מזל שיש לי אותה בחיי. היא חביבה, אוהבת ונדיבה. היא תמיד שם כדי להושיט יד והיא תמיד מוכנה לעשות את המייל הנוסף בשבילי. היא מאזינה מדהימה והיא תמיד יודעת מה נכון לומר. היא חברה נהדרת ושותפה טובה אפילו יותר.

היא תומכת

היא תמיד תומכת בחלומות ובשאיפות שלי. היא מעודדת אותי לרדוף אחרי המטרות שלי והיא תמיד שם כדי לעודד אותי. היא תמיד דוחפת אותי להיות הכי טוב שלי והיא תמיד שם כדי להרים אותי כשאני מרגישה מדוכאת. היא התומכת הכי גדולה שלי והיא תמיד שם כדי לעזור לי להגיע למטרות שלי.

היא טבחית גדולה

היא בשלנית מעולה והיא אוהבת להכין לי ארוחות טעימות. היא תמיד מתנסה במתכונים חדשים והיא אוהבת להפתיע אותי עם היצירות הקולינריות שלה. היא תמיד מוכנה לנסות דברים חדשים והיא תמיד מוכנה לאתגר במטבח. היא בשלנית מעולה ואני כל כך בר מזל שיש לי אותה בחיי.

היא יפה

היא יפה מבפנים ומבחוץ. יש לה לב יפה ונשמה יפה. היא תמיד מחייכת ותמיד יש לה גישה חיובית. היא מקרינה יופי והיא תמיד שם כדי להאיר לי את היום. היא יפהפיה ואני כל כך בר מזל שיש לי אותה בחיי.

אני אוהב אותה מכל כך הרבה סיבות ואני כל כך בר מזל שיש לי אותה בחיי. היא תמיד שם בשבילי כשאני צריך אותה והיא תמיד מוכנה להושיט יד. היא אדם מדהים והיא תמיד שם כדי להצחיק אותי. היא התומכת הכי גדולה שלי והיא תמיד שם כדי לעודד אותי. היא בשלנית מעולה והיא תמיד מוכנה לאתגר במטבח. היא יפה ותמיד יש לה גישה חיובית. אני אוהב אותה ואני כל כך בר מזל שיש לי אותה בחיי.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן