דף הבית » למה אני » ליאור אשכנזי: למה אני עדיין חי?

ליאור אשכנזי: למה אני עדיין חי?

ליאור אשכנזי: למה אני עדיין חי?

מי זה ליאור אשכנזי?

ליאור אשכנזי הוא שחקן ישראלי שהופיע במספר סרטים וסדרות טלוויזיה. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים נישואים מאוחרים, הליכה על המים וזאבים רעים גדולים. היו לו גם תפקידים בסדרות טלוויזיה כמו פאודה ושטיסל.

חייו המוקדמים של ליאור אשכנזי

ליאור אשכנזי נולד בירושלים בשנת 1972. הוא גדל בעיר ולמד באוניברסיטה העברית. לאחר שסיים את לימודיו, עבר לניו יורק כדי ללמוד משחק במכון לי שטרסברג לתיאטרון ולקולנוע. הוא חזר לישראל בסוף שנות ה-90 והחל את קריירת המשחק שלו.

הקריירה של ליאור אשכנזי

הקריירה של ליאור אשכנזי החלה בתפקידים קטנים בסדרות טלוויזיה ובסרטים. הוא זכה להכרה על תפקידו בסרט נישואים מאוחרים, שיצא לאקרנים בשנת 2001. הוא המשיך להופיע בכמה סרטים אחרים, כולל Walk on Water, Big Bad Wolves ו-Foxtrot. היו לו גם תפקידים בסדרות טלוויזיה כמו פאודה ושטיסל.

למה ליאור אשכנזי עדיין בחיים?

לליאור אשכנזי הייתה קריירה מצליחה כשחקן. הוא הצליח לשמור על הקריירה שלו למרות העובדה שהוא אובחן כחולה סרטן פעמיים. הוא נמצא בהפוגה מאז 2010 ועדיין עובד בתעשיית הבידור.

הגישה החיובית של ליאור אשכנזי

ליאור אשכנזי היה גלוי לגבי המאבק שלו במחלת הסרטן ודיבר על יחסו החיובי כלפיו. הוא אמר שהוא מאמין שגישה חיובית הייתה המפתח להצלחתו. הוא מאמין שהשקפה חיובית על החיים עזרה לו להישאר בחיים ולהמשיך את הקריירה שלו.

מערכת התמיכה של ליאור אשכנזי

ליאור אשכנזי גם זיכה את משפחתו וחבריו שעזרו לו להישאר בחיים. הוא אמר שהם היו מקור לכוח ותמיכה לאורך המאבק שלו בסרטן. הוא גם אמר שהוא אסיר תודה על התמיכה שקיבל ממעריציו ומתעשיית הבידור.

סיכום

ליאור אשכנזי הוא שחקן ישראלי שעשה קריירה מצליחה למרות שנאבק פעמיים בסרטן. הוא ייחס את הגישה החיובית שלו ואת מערכת התמיכה שלו לעזור לו להישאר בחיים. הוא מהווה השראה לרבים וממשיך לעבוד בתעשיית הבידור. למידע נוסף בקרו בדף ויקיפדיה של ליאור אשכנזי .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן