דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל תינוק בן שישה חודשים?

כמה שוקל תינוק בן שישה חודשים?

כמה שוקל תינוק בן שישה חודשים?

משקל ממוצע של תינוק בן שישה חודשים

תינוק בן שישה חודשים שוקל בדרך כלל בין 9.2 ל-12.7 קילוגרם (20.3 ו-28 פאונד). זהו המשקל הממוצע של תינוק בגיל זה, אם כי זה יכול להשתנות מאוד בהתאם לפרט. תינוקות שנולדו בטרם עת עלולים לשקול פחות, בעוד אלו שנולדו בלידה מלאה עשויים לשקול יותר.

נושאים קשורים:

 

איך המשקל משתנה עם הזמן

לאחר שישה חודשים, משקלו של התינוק יוכפל יותר מהכפלה מאז הלידה. הסיבה לכך היא שתינוקות בדרך כלל עולים כ-150 עד 200 גרם (0.33 עד 0.44 פאונד) בשבוע במהלך החודשים הראשונים לחייהם. עד שהם מגיעים לחצי שנה, רוב התינוקות יעלו בין 4.5 ל-6 קילוגרמים (10 ו-13 פאונד).

קפיצות גדילה

במהלך שנת החיים הראשונה, תינוקות חווים מספר פרצי גדילה. אלו תקופות של צמיחה מהירה שנמשכות בדרך כלל כמה ימים. במהלך קפיצת גדילה, תינוק עשוי לעלות במשקל יותר מהרגיל. זה נורמלי ולא צריך לעורר דאגה. עם זאת, אם העלייה במשקל של תינוק מואטת או נפסקת בפתאומיות, זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית ויש להתייעץ עם רופא.

גורמים המשפיעים על עלייה במשקל

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על העלייה במשקל של התינוק, כולל גנטיקה, תזונה ובריאות. תינוקות הניזונים נוטים לעלות במשקל מהר יותר מאלה שניזונים מפורמולה. תינוקות שנולדו בטרם עת או שיש להם מצבים בריאותיים עשויים גם לעלות במשקל לאט יותר מאלה בריאים. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם יש לך חששות לגבי העלייה במשקל של תינוקך.

טבלת משקל לבני שישה חודשים

גיל משקל (ק”ג)
0-3 חודשים 4.5-6.4
3-6 חודשים 6.4-9.2
6-9 חודשים 9.2-12.7
9-12 חודשים 12.7-16.3

כפי שניתן לראות, המשקל הממוצע של תינוק בן שישה חודשים הוא בין 9.2 ל-12.7 קילוגרם (20.3 ו-28 פאונד). עם זאת, חשוב לזכור שכל תינוק הוא שונה ויעלה במשקל בקצב שלו. אם יש לך חששות לגבי משקלו של תינוקך, עדיף לדבר עם הרופא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן