דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל מקרר?

כמה שוקל מקרר?

כמה שוקל מקרר?

מהו המשקל הממוצע של מקרר?

המשקל הממוצע של מקרר הוא בין 150 ל-250 קילוגרם (330 עד 550 פאונד). המשקל המדויק של מקרר תלוי בגודל, סוג ותכונות הדגם. מקרר בגודל מלא שוקל בדרך כלל בסביבות 200 קילוגרם (440 פאונד). מקרר קטן שוקל כ-50 קילוגרם (110 פאונד).

גורמים המשפיעים על משקל המקרר

גודל המקרר הוא הגורם המשמעותי ביותר שמשפיע על משקלו. מקרר בגודל מלא שוקל בדרך כלל בסביבות 200 קילוגרם (440 פאונד). מקרר קטן שוקל כ-50 קילוגרם (110 פאונד). גורמים נוספים המשפיעים על משקלו של המקרר כוללים את סוג המקרר, התכונות והחומרים המשמשים לייצורו.

סוג המקרר

סוג המקרר משפיע על משקלו. מקרר מקפיא עליון שוקל בדרך כלל פחות ממקרר מקפיא תחתון. מקרר זה לצד זה שוקל בדרך כלל יותר ממקרר עם מקפיא עליון.

תכונות

התכונות של מקרר יכולות גם להשפיע על משקלו. מקרר עם מכונת קרח ומתקן מים שוקל בדרך כלל יותר ממקרר ללא תכונות אלו. גם סוג הבידוד בו משתמשים במקרר יכול להשפיע על משקלו. מקררים עם יותר בידוד נוטים לשקול יותר.

חומרים בשימוש

גם החומרים המשמשים לייצור מקרר יכולים להשפיע על משקלו. מקררים העשויים מנירוסטה נוטים לשקול יותר ממקררים העשויים מחומרים אחרים. סוג הדלתות בשימוש במקרר יכול גם להשפיע על משקלו. מקררים עם דלתות זכוכית נוטים לשקול יותר ממקררים עם דלתות פלסטיק.

כיצד לחשב את משקלו של מקרר

אם אתה צריך לחשב משקל של מקרר, אתה יכול להשתמש בנוסחה הבאה: משקל = אורך x רוחב x גובה x צפיפות אורך, רוחב וגובה נמדדים במטרים, והצפיפות נמדדת בקילוגרמים למטר מעוקב. כדי לחשב את משקלו של מקרר, תצטרכו למדוד את אורך, רוחב וגובה של המקרר במטרים ולאחר מכן להכפיל את שלוש המידות יחדיו. לאחר מכן, תצטרך להכפיל את התוצאה בצפיפות החומר המשמש לייצור המקרר. לדוגמה, אם יש לכם מקרר שאורכו 1.2 מטר, רוחבו 0.6 מטר וגובהו 1.5 מטר והוא עשוי מפלדת אל חלד, ניתן לחשב את משקל המקרר באופן הבא: משקל = 1.2 x 0.6 x 1.5 x 7.8 = 8.6 ק"ג משקלו של מקרר זה הוא 8.6 ק"ג. לסיכום, המשקל הממוצע של מקרר הוא בין 150 ל-250 קילוגרם (330 עד 550 פאונד). המשקל המדויק של מקרר תלוי בגודל, סוג ותכונות הדגם. כדי לחשב את משקלו של מקרר, ניתן להשתמש בנוסחה אורך x רוחב x גובה x צפיפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן