דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל מקגרגור?

כמה שוקל מקגרגור?

כמה שוקל מקגרגור?

משקלו של מקגרגור בק”ג

קונור מקגרגור הוא אמן לחימה מעורב ומתאגרף אירי מקצועי. הוא אליפות הלחימה האולטימטיבית (UFC) לשעבר במשקל נוצה וקל משקל. הוא גם האלוף לשעבר של קייג’ ווריורס במשקל נוצה וקל משקל. מקגרגור הוא אלוף שתי חטיבות ב-UFC, והוא הלוחם הראשון בתולדות העלייה שמחזיק בתארים בשתי חלוקות משקל בו זמנית.

נושאים קשורים:

 

מקגרגור ידוע בסגנון הלחימה האגרסיבי שלו ובדמותו הגדולה מהחיים. נכון לשנת 2021, הוא מדורג במקום ה-7 בדירוג הפאונד-ל-פאונד לגברים של UFC. אז כמה מקגרגור שוקל?

משקלו של מקגרגור בק”ג

משקלו של מקגרגור משתנה בהתאם לקרב. לקרב שלו נגד דסטין פוייר בינואר 2021, הוא שקל 70.3 ק”ג (155 פאונד). לקרב שלו נגד דונלד סרון בינואר 2020, הוא שקל 70.8 ק”ג (156 פאונד). עבור המאבק שלו נגד חביב נורמגומדוב באוקטובר 2018, הוא שקל 70.3 ק”ג (155 פאונד).

ירידה במשקל של מקגרגור

מקגרגור עשה מאמץ מודע לרדת במשקל בשנים האחרונות. הוא אמר שהוא רוצה להילחם במשקל קל (70 ק”ג/154 פאונד) או במשקל נוצה (65 ק”ג/143 פאונד). הוא גם אמר שהוא רוצה להיות הלוחם הראשון שזוכה בתארים בשלוש דרגות משקל שונות.

מקגרגור אמר שהוא הצליח להשיג את הירידה במשקל באמצעות שילוב של דיאטה, פעילות גופנית ותוספי מזון. הוא אמר שהוא חתך מזון ומשקאות מעובדים, ואכל יותר פירות וירקות. הוא גם עשה הרבה אימוני אירובי ואימוני כוח.

סיכום

משקלו של קונור מקגרגור משתנה בהתאם לקרב, אבל הוא שוקל בדרך כלל 70.3 ק”ג (155 פאונד). הוא עשה מאמץ מודע לרדת במשקל בשנים האחרונות, ועשה זאת באמצעות שילוב של תזונה, פעילות גופנית ותוספי מזון.

למידע נוסף על המשקל ומשטר האימונים של מקגרגור, עיין בסרטון הבא:

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן