דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל מושיק רוט וכמה הוא גבוה?

כמה שוקל מושיק רוט וכמה הוא גבוה?

כמה שוקל מושיק רוט וכמה הוא גבוה?

מי זה מושיק רוט?

מושיק רוט הוא שף הולנדי שזכה במספר פרסים על הבישול שלו. הוא השף והבעלים של מסעדת 'ונדום', הממוקמת בברגיש גלדבאך, גרמניה. רוט זכה בשלושה כוכבי מישלן, שלושה טוקי גו מיו ובתואר היוקרתי "שף השנה" על ידי מדריך גו מילאו הגרמני בשנת 2015. הוא גם הוצג ברשימת 50 המסעדות הטובות בעולם של סן פלגרינו.

כמה גבוה מושיק רוט?

מושיק רוט עומד בגובה של 1.76 מטר (5 רגל 9 אינץ').

כמה שוקל מושיק רוט?

מושיק רוט שוקל כ-73 קילוגרם (161 פאונד).

הקריירה של מושיק רוט

רוט החל את הקריירה שלו בהולנד, כשעבד במסעדת שני כוכבי המישלן 'De Kromme Watergang'. לאחר מכן עבר לגרמניה, שם עבד במסעדת 'ונדום'. ב-2005 זכה רוט בכוכב המישלן הראשון שלו, וב-2008 הוענק לו כוכב המישלן השני. בשנת 2011, הוא זכה בכוכב המישלן השלישי שלו, מה שהפך אותו לשף ההולנדי הראשון שזכה לכבוד זה.

פרסי מושיק רוט

רוט זכה בפרסים רבים במהלך השנים, כולל שלושה כוכבי מישלן, שלושה טוקי גו מיו והתואר היוקרתי "שף השנה" של מדריך גו מיו הגרמני בשנת 2015. הוא גם הוצג ב-50 העולמי של סן פלגרינו רשימת המסעדות הטובות ביותר, וזכתה בתואר 'שף השנה' על ידי מדריך גו מיו ההולנדי בשנת 2017.

המסעדות של מושיק רוט

רוט הוא השף והבעלים של מסעדת 'ונדום', הממוקמת בברגיש גלדבאך, גרמניה. יש לו גם מסעדה שנייה, 'Aan de Poel', הממוקמת באמסטרדם, הולנד. שתי המסעדות זכו בשני כוכבי מישלן, ורוט זכה לשבחים על המטבח החדשני והיצירתי שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן