דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל מוט זהב?

כמה שוקל מוט זהב?

כמה שוקל מוט זהב?

מה זה סרגל זהב?

מוט זהב הוא מטיל גדול בצורת מלבני של כמעט זהב טהור. מטילי זהב מיוצרים בדרך כלל על ידי מטבעות פרטיות, בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים. הם פופולריים בקרב משקיעים שמחפשים לקנות זהב בכמויות גדולות, מכיוון שהם בדרך כלל חסכוניים יותר מקניית מטבעות בודדים או סיבובים בודדים.

כמה שוקל מוט זהב?

משקלו של מוט זהב נע בדרך כלל בין 1 גרם ל-400 אונקיות (12.5 קילוגרם). גדלי מטילי הזהב הפופולריים ביותר הם 1 אונקיה, 10 אונקיות ו-1 קילוגרם. מוט זהב 1 אונקיה שוקל כ-31.1 גרם. מוט זהב של 10 אונקיות שוקל כ-311 גרם. ומט זהב של קילוגרם אחד שוקל בערך 1,000 גרם, או 32.15 אונקיות טרוי.

מדוע משקלו של מוט זהב חשוב?

משקלו של מוט זהב חשוב מכמה סיבות. ראשית, זה משפיע על מחיר הבר. זהב מתומחר לפי אונקיה טרויה, כך שככל שהמוט כבד יותר, כך הוא יעלה יותר. שנית, משקל המוט משפיע על כמות הזהב שאתה קונה. לדוגמה, מוט זהב של 1 אונקיה מכיל יותר זהב מאשר מוט זהב של 1 גרם.

מהם הסוגים השונים של מטילי זהב?

מטילי זהב מגיעים במגוון צורות וגדלים. מטילי הזהב הנפוצים ביותר הם מלבניים, אך הם יכולים להיות גם עגולים, מרובעים או אפילו בצורת לב. מטילי זהב יכולים להיות מוטבעים גם במגוון גימורים, כגון הוכחה, עתיק ומאט.

סיכום

מטילי זהב הם צורה פופולרית של השקעה בזהב. משקלו של מוט זהב נע בדרך כלל בין 1 גרם ל-400 אונקיות (12.5 קילוגרם). מוט זהב של 1 אונקיה שוקל כ-31.1 גרם, מוט זהב של 10 אונקיות שוקל כ-311 גרם, ומט זהב של 1 קילוגרם שוקל כ-1,000 גרם, או 32.15 טרוי אונקיות. הכרת משקלו של מוט זהב חשובה מכמה סיבות, ביניהן מחיר הבר וכמות הזהב שאתם קונים. מטילי זהב מגיעים במגוון צורות וגדלים וניתנים להטבעה במגוון גימורים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן