דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל מאוורר תקרה?

כמה שוקל מאוורר תקרה?

כמה שוקל מאוורר תקרה?

מהו מאוורר תקרה?

מאוורר תקרה הוא מאוורר מכני, בדרך כלל מופעל חשמלית, תלוי מתקרת החדר, המשתמש בלהבים מסתובבים המוצבים ברכזת כדי להזרים אוויר. מאווררי תקרה מסתובבים בדרך כלל לאט יותר מאשר סוגים אחרים של מאווררים במחזור, כגון מאווררים חשמליים שולחניים. הם מצננים אנשים ביעילות על ידי הכנסת תנועה איטית לאוויר החם והדומם של החדר.

כמה שוקל מאוורר תקרה?

המשקל הממוצע של מאוורר תקרה הוא בין 4 ל-8 קילוגרם (8.8 ו-17.6 פאונד). משקל מאוורר תקרה תלוי בגודל ובסוג המאוורר. מאווררים קטנים יותר נוטים לשקול פחות ממאווררים גדולים יותר. מאווררים עם להבי מתכת נוטים להיות כבדים יותר מאלה עם להבי פלסטיק.

מדוע משקלו של מאוורר תקרה חשוב?

משקלו של מאוורר תקרה חשוב כי הוא משפיע על יציבות המאוורר. אם המאוורר כבד מדי, זה יכול לגרום לתקרה לצנוח או למאוורר להשתחרר מהתושבת. זה יכול להיות מסוכן, מכיוון שהמאוורר עלול להתרסק. חשוב לוודא שמאוורר התקרה מותקן כהלכה והוא במשקל הנכון לתקרה.

מה עוד עלי לקחת בחשבון בקניית מאוורר תקרה?

כאשר קונים מאוורר תקרה, ישנם מספר גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בנוסף למשקל. אלה כוללים את גודל המאוורר, סוג הלהבים, המנוע והגדרות המהירות. גודל המאוורר צריך להתאים לגודל החדר, ולבחור את סוג הלהבים בהתאם לרמת זרימת האוויר הרצויה. המנוע צריך להיות חזק מספיק כדי להזיז את הלהבים ביעילות, והגדרות המהירות צריכות להיות מתכווננות כדי להתאים לצרכים שונים. למידע נוסף על מאווררי תקרה בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן