דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל ליטר וחצי בקבוק מים?

כמה שוקל ליטר וחצי בקבוק מים?

כמה שוקל ליטר וחצי בקבוק מים?

מה זה ליטר וחצי בקבוק מים?

בקבוק ליטר וחצי מים הוא מיכל שמכיל 1.5 ליטר נוזל. זה שווה לכ-50.7 אונקיות מים, או 6.3 כוסות. זהו גודל פופולרי עבור מים בבקבוקים, וניתן למצוא אותו בחנויות נוחות רבות, סופרמרקטים וחנויות קמעונאיות אחרות.

כמה שוקל ליטר וחצי בקבוק מים?

משקלו של ליטר וחצי מים תלוי בסוג החומר ממנו הוא עשוי. בדרך כלל, בקבוק ליטר וחצי של מים ישקול בין 0.7 ל-1.2 קילוגרם (1.5 ו-2.6 פאונד).

משקל של ליטר פלסטיק וחצי בקבוק מים

בקבוק ליטר וחצי של מים העשוי מפלסטיק ישקול בדרך כלל בין 0.7 ל-1.2 קילוגרם (1.5 ו-2.6 פאונד). המשקל המדויק יהיה תלוי בסוג הפלסטיק המשמש, כמו גם בגודל ובצורת הבקבוק.

משקל של ליטר זכוכית וחצי בקבוק מים

בקבוק ליטר וחצי של מים עשוי זכוכית ישקול בדרך כלל בין 1 ל-1.5 קילוגרם (2.2 ו-3.3 פאונד). המשקל המדויק יהיה תלוי בסוג הזכוכית המשמשת, כמו גם בגודל ובצורת הבקבוק.

משקל של ליטר מתכת וחצי בקבוק מים

בקבוק ליטר וחצי של מים עשוי מתכת ישקול בדרך כלל בין 1.2 ל-1.5 קילוגרם (2.6 ו-3.3 פאונד). המשקל המדויק יהיה תלוי בסוג המתכת המשמשת, כמו גם בגודל ובצורה של הבקבוק.

סיכום

משקלו של ליטר וחצי מים תלוי בסוג החומר ממנו הוא עשוי. בדרך כלל, בקבוק ליטר וחצי של מים ישקול בין 0.7 ל-1.5 קילוגרם (1.5 ו-3.3 פאונד). בקבוקי פלסטיק בדרך כלל ישקלו הכי פחות, בעוד שבקבוקי מתכת ישקלו בדרך כלל הכי הרבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן