דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל כוס בולגור?

כמה שוקל כוס בולגור?

כמה שוקל כוס בולגור?

מה זה בולגור?

בולגור הוא דגן מלא שעשוי מגרעיני חיטה שעברו אידוי, ייבוש ופיצוח. זהו מרכיב עיקרי במטבח המזרח תיכוני והים תיכוני ומשמש גם במנות רבות ברחבי העולם. בולגור עשיר בסיבים, חלבון וחומרי תזונה חיוניים אחרים והוא נחשב לחלופה בריאה יותר לאורז לבן ודגנים מזוקקים אחרים.

כמה שוקל כוס בולגור?

כוס בורגול שוקלת בדרך כלל בסביבות 170 גרם או 0.37 פאונד. זה ממיר בערך 0.17 קילוגרם. המשקל של כוס בורגול יכול להשתנות מעט בהתאם לסוג ומותג הבורגול בו משתמשים.

כיצד למדוד בולגור במדויק

חשוב למדוד בולגור בצורה מדויקת על מנת לקבל את הכמות הנכונה למתכון. הדרך הטובה ביותר למדוד בורגול היא להשתמש במשקל מטבח. מניחים את כוס המדידה על המשקל ולאחר מכן מוסיפים את הבורגול עד שמגיעים למשקל הרצוי. אם אין לכם משקל למטבח, תוכלו להשתמש בכוס מדידה למדידת הבורגול. ממלאים את כוס המדידה בבורגול עד שהיא מיושרת עם החלק העליון של הכוס. זה אמור לתת לך מדידה מדויקת של הבורגול.

מהו הערך התזונתי של בולגור?

בולגור הוא מזון עתיר רכיבים תזונתיים העשיר בסיבים, חלבון וחומרי תזונה חיוניים אחרים. כוס אחת של בורגול מבושל מכילה כ-150 קלוריות, 5 גרם חלבון, 5 גרם סיבים ו-8 גרם פחמימות. זה גם מקור טוב לברזל, מגנזיום וויטמינים ומינרלים אחרים.

מהם היתרונות של אכילת בולגור?

לאכילת בורגול יתרונות בריאותיים רבים. הוא עשיר בסיבים, מה שעוזר לשמור על תחושת שובע ויכול לסייע בירידה במשקל. זה גם מקור טוב לחלבון, שעוזר לבנות ולתקן שרירים. בולגור גם עשיר בויטמינים ומינרלים חיוניים, שיכולים לעזור לשמור על הגוף שלך בריא וחזק.

כיצד משתמשים בבולגור?

בולגור הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. ניתן להשתמש בו כתחליף לאורז בפילפים ובסלטים, או כבסיס למרקים ותבשילים. ניתן להשתמש בבולגור גם להכנת המבורגרים, קציצות ומנות אחרות. ניתן להשתמש בו גם להכנת דייסת ארוחת בוקר טעימה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן