דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל כדור באולינג?

כמה שוקל כדור באולינג?

כמה שוקל כדור באולינג?

מהו המשקל הממוצע של כדור באולינג?

המשקל הממוצע של כדור באולינג הוא בין 6 ל-16 פאונד (2.7 ו-7.3 ק"ג). רוב כדורי הבאולינג בגודל מבוגרים שוקלים בין 10 ל-16 פאונד (4.5 ו-7.3 ק"ג). משקל הכדור הוא גורם חשוב בקביעת הגודל הנכון עבור באולר.

אילו גורמים משפיעים על משקלו של כדור באולינג?

משקלו של כדור באולינג נקבע על ידי מספר גורמים, כולל גודל הכדור, החומר ממנו הוא עשוי וסוג הליבה המשמשת. גודל הכדור נקבע לפי היקף הכדור, הנמדד באינצ'ים. בדרך כלל, כדור גדול יותר ישקול יותר מכדור קטן יותר. החומר המשמש לייצור הכדור משפיע גם על משקלו. רוב כדורי הבאולינג עשויים מפוליאסטר, אוריתן או שרף תגובתי. לכל חומר משקל שונה, כאשר פוליאסטר הוא הקל ביותר והשרף התגובתי הוא הכבד ביותר. סוג הליבה המשמשת משפיע גם על משקל הכדור.

סוגי כדורי באולינג והמשקל שלהם

כדורי באולינג פוליאסטר

כדורי באולינג פוליאסטר הם הסוג הקל ביותר של כדור באולינג, ששוקלים בדרך כלל בין 6 ל-12 פאונד (2.7 ו-5.4 ק"ג). הם עשויים מחומר פלסטי ויש להם משטח חלק. כדורי פוליאסטר מתאימים ביותר לשחקנים מתחילים מכיוון שקל לשלוט בהם ומספקים כמות טובה של קרס.

כדורי באולינג של Urethane

כדורי באולינג מסוג Urethane הם מעט כבדים יותר מכדורי פוליאסטר, ובדרך כלל שוקלים בין 10 ל-16 פאונד (4.5 ו-7.3 ק"ג). הם עשויים מחומר קשה יותר ויש להם משטח אגרסיבי יותר. כדורי אורטן מתאימים ביותר לכדורים מנוסים מכיוון שהם מספקים יותר קרס וקשה יותר לשלוט בהם.

כדורי באולינג שרף תגובתיים

כדורי באולינג שרף תגובתיים הם הסוג הכבד ביותר של כדור באולינג, ששוקלים בדרך כלל בין 14 ל-16 פאונד (6.4 ו-7.3 ק"ג). הם עשויים מחומר שרף תגובתי ויש להם משטח אגרסיבי מאוד. כדורי שרף תגובתיים מתאימים ביותר לכדורסלרים מתקדמים מכיוון שהם מספקים הכי הרבה וו והכי קשה לשלוט בהם.

סיכום

המשקל הממוצע של כדור באולינג הוא בין 6 ל-16 פאונד (2.7 ו-7.3 ק"ג). משקלו של כדור באולינג נקבע על ידי מספר גורמים, כולל גודל, חומר וסוג הליבה. פוליאסטר, אורטן ושרף תגובתי הם שלושת הסוגים העיקריים של כדורי באולינג ולכל סוג טווח משקל שונה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן