דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל זרע קנאביס? | ק"ג

כמה שוקל זרע קנאביס? | ק"ג

כמה שוקל זרע קנאביס? | ק"ג

כמה שוקל זרע קנאביס?

זרעי קנאביס הם קטנים וקלים, אבל כמה באמת שוקלים? זו שאלה שיש לאנשים רבים, אז בואו נסתכל על התשובה.

מהו זרע קנאביס?

זרע קנאביס הוא חלק הרבייה של צמח הקנאביס. זה החלק של הצמח שיגדל לצמח חדש אם יינתן לו התנאים הנכונים. זרעי קנאביס מגיעים במגוון גדלים, צורות וצבעים. הם יכולים להיות עגולים, סגלגלים, או אפילו בצורת לב. הם יכולים להיות שחורים, חומים, אפורים או אפילו לבנים.

כמה שוקל זרע קנאביס?

התשובה לשאלה זו תלויה בגודל ובסוג זרעי הקנאביס. באופן כללי, רוב זרעי הקנאביס שוקלים בין 0.1 ל-0.3 גרם. זה אומר שזרע קנאביס אחד שוקל בערך 0.2 גרם, או 0.0002 קילוגרם (ק"ג). לשם השוואה, המשקל הממוצע של גרגר אורז הוא כ-0.05 גרם, או 0.00005 ק"ג. זה אומר שזרע קנאביס כבד פי ארבעה מגרגר אורז.

אילו גורמים משפיעים על משקלו של זרע קנאביס?

גודל וסוג זרעי הקנאביס יכולים להשפיע על משקלו. לדוגמה, זרעי קנאביס גדולים יותר נוטים לשקול יותר מאשר קטנים יותר. כמו כן, סוגים מסוימים של זרעי קנאביס כבדים יותר מאחרים. לדוגמה, זרעי קנאביס אינדיקה נוטים להיות כבדים יותר מזרעי קנאביס סאטיבה. גם גיל זרע הקנאביס יכול להשפיע על משקלו. זרעי קנאביס ישנים נוטים להיות קלים יותר מאשר צעירים יותר. הסיבה לכך היא שזרעי קנאביס ישנים יותר איבדו חלק מתכולת הלחות שלהם. לבסוף, הסביבה בה גדל זרעי הקנאביס יכולה להשפיע על משקלו. זרעי קנאביס הגדלים בסביבה יבשה נוטים להיות קלים יותר מאלו הגדלים בסביבה לחה.

סיכום

לסיכום, המשקל הממוצע של זרע קנאביס הוא 0.2 גרם, או 0.0002 ק"ג. עם זאת, הגודל והסוג של זרעי הקנאביס, גילו והסביבה בה הוא גדל יכולים להשפיע על משקלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן