דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל האדם השמן בעולם?

כמה שוקל האדם השמן בעולם?

כמה שוקל האדם השמן בעולם?

מיהו האדם השמן ביותר בעולם?

האדם השמן ביותר בעולם הוא מנואל אוריבה גרזה, גבר מקסיקני ממונטרי, מקסיקו. הוא נולד בשנת 1965 ושקל 597 ק"ג (1,316 פאונד) בכבדות שלו. הוא היה מחזיק השיא העולמי של גינס עבור האדם הכבד ביותר בעולם משנת 2006 ועד מותו ב-2014.

איך הוא נהיה כל כך כבד?

מנואל אוריבה גרזה סבל מהשמנה חולנית, שהיא מצב שבו משקלו של אדם גדול בהרבה ממה שנחשב בריא לגובהו. הוא סבל מעודף משקל מאז ילדותו, אך משקלו החל לעלות במהירות בשנת 2002 לאחר שהיה מרותק למיטה עקב תאונת דרכים. הוא לא היה מסוגל לזוז, ומשקלו עלה לרמה מדהימה של 597 ק"ג (1,316 פאונד).

טיפול רפואי

למנואל אוריבה גרזה הוצע טיפול רפואי שיעזור לו לרדת במשקל, אך הוא סירב לכך. הוא היה נחוש לרדת במשקל בעצמו, והוא הצליח לרדת ל-300 ק"ג (661 פאונד) בעזרת משטר דיאטה ופעילות גופנית קפדנית.

הדיאטה

הדיאטה של מנואל אוריבה גרזה כללה תוכנית ארוחה דלת קלוריות ועתירת חלבונים. הוא אכל בעיקר חלבונים רזים, כמו עוף ודגים, כמו גם פירות וירקות. הוא גם שתה הרבה מים ונמנע ממזונות מתוקים ומעובדים.

משטר התעמלות

מנואל אוריבה גרזה לא הצליח לזוז הרבה בגלל גודלו, אז הוא נאלץ למצוא דרכים יצירתיות להתאמן. הוא השתמש באופניים נייחים שתוכננו במיוחד עבורו, וכן עשה אימוני כוח בעזרת המטפלים שלו.

כמה שוקל האדם השמן בעולם?

במצב הכבד ביותר שלו, מנואל אוריבה גרזה שקל 597 ק"ג מדהימים (1,316 פאונד). הוא הצליח לרדת כמות משמעותית במשקל לפני מותו ב-2014, אבל הוא עדיין נחשב לאדם הכבד ביותר בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן