דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל דולפין?

כמה שוקל דולפין?

כמה שוקל דולפין?

מה זה דולפין?

דולפין הוא יונק ימי השייך למשפחת לווייתני השיניים. הם נמצאים בכל האוקיינוסים של העולם וידועים באינטליגנציה ובהתנהגותם המשובבת. דולפינים הם מהיצורים האהובים ביותר בעולם, ולעתים קרובות הם נתפסים כסמל של שמחה וידידות.

כמה שוקל דולפין?

המשקל הממוצע של דולפין משתנה בהתאם למין, אך המשקל הממוצע של דולפין בוגר הוא בסביבות 150-200 קילוגרם (330-440 פאונד). המין הקטן ביותר של דולפינים, דולפין מאווי, הוא בסביבות 50 קילוגרם (110 פאונד). המין הגדול ביותר של הדולפינים, האורקה, יכול לשקול עד 6,000 קילוגרם (13,228 פאונד).

איפה גרים דולפינים?

ניתן למצוא דולפינים בכל האוקיינוסים של העולם, אך הם נמצאים לרוב במים טרופיים וממוזגים. דולפינים הם בעלי חיים חברתיים מאוד ולעתים קרובות הם חיים בקבוצות הנקראות תרמילים. ניתן למצוא דולפינים במים רדודים לאורך החוף, במימי החוף העמוקים ואפילו בנהרות.

מה אוכלים דולפינים?

דולפינים הם טורפים ותזונתם מורכבת בעיקר מדגים ודיונונים. הם אוכלים גם סרטנים, כמו שרימפס וסרטנים. דולפינים צדים באמצעות אקולוקציה, שהיא סוג של סונאר המאפשר להם לאתר את טרפם.

האם לדולפינים יש טורפים?

כן, לדולפינים יש טורפים. הטורפים הנפוצים ביותר של דולפינים הם כרישים, אורקות ודגים גדולים כמו טונה ומרלין. דולפינים מתמודדים גם עם איומים מבני אדם, כגון דיג יתר, זיהום וציד.

האם הדולפינים בסכנת הכחדה?

כן, מינים מסוימים של דולפינים נמצאים בסכנת הכחדה. הדולפין של מאווי הוא המין בסכנת הכחדה ביותר של דולפינים והוא מסווג בסכנת הכחדה קריטית על ידי האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע (IUCN). מינים אחרים של דולפינים מאוימים גם הם על ידי פעילות אנושית והם מסווגים כפגיעים או כמעט מאוימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן