דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל דג טונה ממוצע?

כמה שוקל דג טונה ממוצע?

כמה שוקל דג טונה ממוצע?

משקל ממוצע של דג טונה

טונה היא דג פופולרי לצריכה, אבל כמה שוקל דג טונה ממוצע? המשקל הממוצע של דג טונה הוא בין 15 ל-30 ק"ג (33 ל-66 פאונד). עם זאת, משקלו של דג טונה יכול להשתנות מאוד בהתאם למין ולגודל הדג. לדוגמה, הטונה הכחולה יכולה לשקול עד 450 קילוגרם (990 פאונד).

סוגי טונה

ישנם סוגים רבים ושונים של טונה. הסוגים הנפוצים ביותר של טונה הם ג'ק-ג'ק, צהוב-סנפיר, עיניים גדולות, לבנה וכחול-סנפיר. לכל סוג של טונה מאפיינים שונים והוא יכול להשתנות בגודל ובמשקל.

סקיפג'ק טונה

טונה סקיפג'ק היא סוג הטונה הנפוצה ביותר וניתן למצוא אותה במים טרופיים וסובטרופיים. טונה סקיפג'ק שוקל בדרך כלל בין 5 ל-10 ק"ג (11 ל-22 פאונד).

טונה צהובת סנפיר

טונה צהובה סנפיר היא זן גדול של טונה שניתן למצוא במים טרופיים וסובטרופיים. טונה צהובה סנפיר שוקלת בדרך כלל בין 15 ל-30 ק"ג (33 ל-66 פאונד).

טונה בעין גדולה

טונה גדולה היא זן גדול של טונה שניתן למצוא במים טרופיים וסובטרופיים. טונה עיניים גדולות שוקלת בדרך כלל בין 30 ל-45 קילוגרם (66 ו-99 פאונד).

טונה אלבקור

טונה אלבקור היא זן גדול של טונה שניתן למצוא במים ממוזגים וסובטרופיים. טונה אלבקור שוקלת בדרך כלל בין 15 ל-25 ק"ג (33 ל-55 פאונד).

טונה כחולת סנפיר

טונה כחולת סנפיר היא המין הגדול ביותר של טונה וניתן למצוא אותה במים ממוזגים וסובטרופיים. טונה כחולה סנפיר יכולה לשקול עד 450 קילוגרם (990 פאונד).

עובדות מעניינות על טונה

טונה היא דג פופולרי לצריכה ויש לו הרבה עובדות מעניינות. הנה כמה עובדות מעניינות על טונה:

  • טונה יכולה לשחות עד 70 ק"מ (43 מייל) לשעה.
  • טונה יכולה לחיות עד 40 שנה.
  • טונה יכולה לצלול עד 1,500 מטר (4,900 רגל).
  • טונה יכולה לשנות צבע כדי להשתלב עם הסביבה שלה.

טונה היא דג פופולרי לצריכה ויש לו הרבה עובדות מעניינות. למידע נוסף על טונה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן