דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל גביע ליגת האלופות?

כמה שוקל גביע ליגת האלופות?

כמה שוקל גביע ליגת האלופות?

מהו גביע ליגת האלופות?

גביע ליגת האלופות של אופ”א הוא אחד הפרסים היוקרתיים ביותר בכל ענפי הספורט. הוא מוענק לזוכה בליגת האלופות של אופ”א, תחרות הכדורגל המובילה באירופה. הגביע עשוי כסף ומתאר שתי דמויות אנושיות המחזיקות כדור. גובהו 73 ס”מ ומשקלו 7.5 ק”ג.

נושאים קשורים:

 

היסטוריה של גביע ליגת האלופות

הגרסה הראשונה של הגביע עוצבה על ידי יורג סטדלמן והוצגה לזוכים הראשונים בליגת האלופות, ריאל מדריד, בשנת 1967. מאז, הגביע עוצב מחדש מספר פעמים והוא עשוי כעת מכסף סטרלינג וזהב. הוא עוצב מחדש לאחרונה בשנת 2006, כאשר הוא קיבל את העיצוב הנוכחי שלו.

עיצוב הגביע

הגביע עשוי כסף סטרלינג וכולל שתי דמויות אנושיות המחזיקות כדור. הדמויות בהשראת האלים המיתולוגיים היווניים אולימפוס, זאוס ואתנה. הגלובוס הוא ייצוג של העולם ומסמל את הטווח הגלובלי של ליגת האלופות. בסיס הגביע עשוי מזהב וכולל את הלוגו של אופ”א ואת המילים “ליגת האלופות”.

משקל הגביע

גביע ליגת האלופות שוקל 7.5 ק”ג (16.5 פאונד). זה הופך אותו לאחד הגביעים הכבדים ביותר בכל ענפי הספורט. הוא מעט כבד יותר מגביע הפרמיירליג, ששוקל 6.8 ק”ג (15 פאונד). הוא גם כבד יותר מגביע הגביע האנגלי, ששוקל 4.5 ק”ג (10 פאונד).

ערך הגביע

גביע ליגת האלופות הוא אחד הגביעים היקרים ביותר בכל ענפי הספורט. שוויו מוערך במעל מיליון פאונד. הגביע עשוי מכסף וזהב סטרלינג ומבוטח במלוא ערכו. גם הגביע מוגש לצוות המנצח מדי שנה, ולכן אינו זמין לרכישה.

סיכום

גביע ליגת האלופות הוא אחד הפרסים היוקרתיים ביותר בכל ענפי הספורט. הוא עשוי מכסף וזהב סטרלינג ומשקלו 7.5 ק”ג (16.5 פאונד). הוא מוערך בשווי של למעלה ממיליון פאונד ומוצג לצוות המנצח מדי שנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן