דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל אייפון 12 פרו מקס?

כמה שוקל אייפון 12 פרו מקס?

כמה שוקל אייפון 12 פרו מקס?

כמה שוקל ה-iPhone 12 Pro Max?

ה-iPhone 12 Pro Max שוקל 226 גרם או 0.5 פאונד. זה הופך אותו לדגם האייפון הכבד ביותר שיצא עד כה. לשם השוואה, ה-iPhone 11 Pro Max שוקל 226 גרם, בעוד שה-iPhone 11 שוקל 194 גרם.

נושאים קשורים:

 

משקל מקסימלי של אייפון 12 פרו בהשוואה לדגמים אחרים

ה-iPhone 12 Pro Max הוא דגם האייפון הכבד ביותר שיצא עד כה. הוא שוקל 226 גרם, שזה מעט יותר כבד מהאייפון 11 פרו מקס (226 גרם) והאייפון 11 (194 גרם). האייפון 12 פרו שוקל 187 גרם, בעוד שהאייפון 12 מיני שוקל רק 135 גרם.

גורמים המשפיעים על משקל האייפון

משקלו של אייפון מושפע ממספר גורמים, ביניהם גודל המכשיר, החומרים המשמשים לבניית המכשיר והרכיבים בתוך המכשיר. לדוגמה, ל-iPhone 12 Pro Max יש תצוגה גדולה יותר מה-iPhone 11 Pro Max, כך שהוא שוקל יותר. בנוסף, ל-iPhone 12 Pro Max יש מסגרת נירוסטה, ואילו ל-iPhone 11 Pro Max יש מסגרת אלומיניום. זה תורם להבדל המשקל בין שני המכשירים.

היתרונות של אייפון כבד יותר

בעוד שאייפון כבד יותר עשוי לא להיות אידיאלי עבור משתמשים מסוימים, ישנם כמה יתרונות להחזיק במכשיר כבד יותר. לדוגמה, מכשיר כבד יותר הוא בדרך כלל עמיד יותר ויכול לעמוד בלאי רב יותר. בנוסף, מכשיר כבד יותר הוא לרוב יציב יותר ופחות סביר שיחליק מידיך.

עֲמִידוּת

ה-iPhone 12 Pro Max עשוי עם מסגרת נירוסטה, מה שהופך אותו לעמיד יותר ממכשירי אייפון אחרים. המשמעות היא שהוא יכול לעמוד יותר בלאי ופחות סביר לסבול מנזקים עקב נפילות ובליטות.

יַצִיבוּת

ה-iPhone 12 Pro Max כבד יותר ממכשירי אייפון אחרים, מה שהופך אותו ליציב יותר. משמעות הדבר היא שפחות הסיכוי שהוא יחליק מהידיים שלך, מה שהופך אותו לבטוח יותר לשימוש.

חיי סוללה

ל-iPhone 12 Pro Max יש סוללה גדולה יותר ממכשירי אייפון אחרים, מה שתורם למשקלו הכבד יותר. המשמעות היא שיש לו חיי סוללה ארוכים יותר מאשר מכשירי אייפון אחרים, מה שמאפשר לך להשתמש במכשיר שלך לפרקי זמן ארוכים יותר ללא צורך בטעינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן