דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקלת קוביית גז בישול?

כמה שוקלת קוביית גז בישול?

כמה שוקלת קוביית גז בישול?

מהי קוביית גז בישול?

קוביית גז בישול היא גליל של 12 קילוגרם של גז נפט נוזלי (LPG) המשמש במשקי בית לבישול ולמטרות ביתיות אחרות. זה ידוע גם בתור בלון גז, מיכל גז או בקבוק גז. הוא עשוי בדרך כלל מפלדה וממולא בגפ"מ בלחץ גבוה.

כמה שוקלת קוביית גז בישול?

קוביית גז בישול שוקלת בדרך כלל 12 קילוגרם (26.45 פאונד). זהו משקלו של בלון הגז כשהוא מלא ובלחץ. המשקל של בלון הגז כשהוא ריק הוא הרבה פחות, בדרך כלל בסביבות 5 קילוגרם (11.02 פאונד).

משקל בלון גז עם גפ"מ

משקלו של בלון גז עם גפ"מ תלוי בלחץ הגז ובטמפרטורה של הסביבה. בטמפרטורת החדר ובלחץ אטמוספרי, בלון גז במשקל 12 ק"ג יכיל כ-8.7 ק"ג גפ"מ. המשמעות היא שהמשקל הכולל של בלון הגז עם גפ"מ הוא 20.7 קילוגרם (45.54 פאונד).

משקל בלון גז ללא גפ"מ

כאשר בלון הגז ריק, הוא ישקול הרבה פחות מאשר כאשר הוא מלא. המשקל הריק של בלון גז במשקל 12 ק"ג הוא בדרך כלל בסביבות 5 ק"ג (11.02 פאונד). זהו משקלו של בלון הגז ללא גפ"מ בפנים.

משקל בלון גז עם גפ"מ חלקי

כאשר בלון הגז מלא בחלקו בגפ"מ, המשקל ישתנה בהתאם לכמות הגפ"מ בבליל. לדוגמה, בלון גז במשקל 12 ק"ג המלא בחצי גפ"מ ישקול בסביבות 15 ק"ג (33.06 פאונד).

סיכום

קוביית גז בישול שוקלת בדרך כלל 12 קילוגרם (26.45 פאונד). זהו משקלו של בלון הגז כשהוא מלא ובלחץ. המשקל של בלון הגז כשהוא ריק הוא הרבה פחות, בדרך כלל בסביבות 5 קילוגרם (11.02 פאונד). כאשר בלון הגז מלא בחלקו בגפ"מ, המשקל ישתנה בהתאם לכמות הגפ"מ בבליל. למידע נוסף על גז בישול בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן