דף הבית » כמה זמן » כמה זמן מראש אפשר להכין גפילטע פיש?

כמה זמן מראש אפשר להכין גפילטע פיש?

2023-05-08 14:36:00+02:00

מה זה גפילטע פיש?

גפילטע פיש הוא מאכל יהודי מסורתי המוגש בחול המועד פסח. הוא עשוי מתערובת של דגים טחונים, ביצים, קמח מצות ותבלינים. מהתערובת יוצרים כדורים או קציצות ולאחר מכן עלים במרק בעל טעם. גפילטע פיש הוא מאכל פופולרי המוגש קר או בטמפרטורת החדר.

כמה זמן מראש אפשר להכין גפילטע פיש?

ניתן להכין גפילטע פיש עד יומיים מראש. עדיף להכין את תערובת הדגים ואז לקרר אותה עד שתהיה מוכן לשקוף אותה. זה יעזור להבטיח שהדג מבושל כראוי ושהטעמים מתערבבים היטב. כאשר אתה מוכן לבשל את הגפילטע פיש, אתה יכול לשקוע אותו במרק או לאפות אותו בתנור. אם אתה מוציא את הדג, תצטרך להביא את המרק לרתיחה ולאחר מכן להפחית את האש לרתיחה. מניחים את תערובת הדגים לתוך המרק ומבשלים כ-30 דקות.

אחסון גפילטע פיש

לאחר בישול הגפילטע פיש ניתן לשמור אותו במקרר עד שלושה ימים. עדיף לאחסן את הדג בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון נצמד. זה יעזור לשמור על הדג טרי ולמנוע ממנו להתייבש.

הקפאת גפילטע פיש

ניתן גם להקפיא גפילטע פיש עד שלושה חודשים. כדי להקפיא את הדג, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד או שמים אותו בכלי אטום. כאשר אתם מוכנים להשתמש בדג, הפשרו אותו במקרר למשך הלילה.

חימום חוזר של גפילטע פיש

אם אתם מחממים גפילטע פיש, כדאי לעשות זאת בכלי מכוסה בתנור. מניחים את הדג בתבנית אפייה ומכסים אותו בנייר כסף. מחממים את הדג בתנור שחומם מראש ל-350 מעלות צלזיוס למשך כ-15 דקות.

הגשת גפילטע פיש

גפילטע פיש מוגש בדרך כלל קר או בטמפרטורת החדר. אפשר להגיש עם מגוון תוספות, כמו חזרת, חמוצים ופלחי לימון. זה מוגש בדרך כלל עם רוטב חמוץ מתוק.

סיכום

גפילטע פיש הוא מאכל יהודי מסורתי המוגש בחול המועד פסח. ניתן להכין עד יומיים מראש ולשמור במקרר עד שלושה ימים. ניתן גם להקפיא עד שלושה חודשים. כשמוכנים להגיש את הגפילטע פיש כדאי לחמם אותו בתנור ולהגיש קר או בטמפרטורת החדר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן