דף הבית » כמה זמן » כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לים המלח?

כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לים המלח?

2023-05-13 21:25:00+02:00

כמה זמן הנסיעה מבאר שבע לים המלח?

הנסיעה מבאר שבע לים המלח היא מסע נופי שלוקח כשעתיים וחצי. המסלול לוקח אתכם דרך מדבר הנגב, על הגבעות המתגלגלות והנופים המדהימים. בדרך תעברו בערים דימונה, ערד ועין גדי, כמו גם חורבותיה העתיקות של מצדה.

נושאים קשורים:

 

למה לצפות בדרך

כשתעשו את דרככם מבאר שבע לים המלח, תתכבדו בכמה מהנופים היפים בעולם. מדבר הנגב הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, צבועים וצבועים. תעברו גם בערים דימונה, ערד ועין גדי שלכל אחת מהן קסם ייחודי משלה.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש המון דברים לעשות בדרך מבאר שבע לים המלח. בדימונה תוכלו לבקר במוזיאון דימונה לאמנות, המציג עבודות של אמנים מקומיים ובינלאומיים. בערד תוכלו לחקור את חורבותיה העתיקות של מצדה, או לטבול במעיינות החמים הסמוכים. ובעין גדי תוכלו לטייל בנווה המדבר השופע, או לבקר בשמורת הטבע הסמוכה.

מה לראות בים המלח

ברגע שתגיעו לים המלח, תתכבדו בכמה מהנופים המדהימים בעולם. ים המלח הוא הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, ומימיו המלוחים ידועים בסגולות הריפוי שלהם. אתה יכול לטבול בים, או להירגע על החוף ולספוג את השמש. כמו כן, תוכלו לבקר בשמורת הטבע עין גדי הסמוכה, שבה חיים מגוון חיות בר, ביניהן יעלים, צביונים וצבועים.

טבלת מרחק וזמן

מ ל מרחק (ק”מ) זמן (שעות)
באר שבע ים המלח 125 2.5

לסיכום, הנסיעה מבאר שבע לים המלח היא מסע נופי שלוקח כשעתיים וחצי. לאורך הדרך, תתכבדו בכמה מהנופים היפים בעולם, כמו גם במגוון דברים לעשות ולראות. ברגע שתגיעו לים המלח, תוכלו לטבול במימיו המלוחים ולספוג את השמש. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או מסע מלא הרפתקאות, הנסיעה מבאר שבע לים המלח תהיה בטוחה חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן