דף הבית » כמה זמן » כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?

כמה זמן בצק פילו יכול להיות במקרר?

2023-05-12 10:42:00+02:00

מה זה בצק פילו?

בצק פילו הוא סוג של בצק מאפה המשמש להכנת מגוון מאכלים, כולל בקלאווה, ספאנקופיטה ושטרודל. הוא עשוי מקמח, מים ושמן, והוא דק מאוד ומתקלף. בצק פילו הוא מרכיב פופולרי בהרבה מאכלים ים תיכוניים ומזרח תיכוניים, והוא הופך פופולרי יותר ויותר במקומות אחרים בעולם.

איך לאחסן בצק פילו

יש לאחסן בצק פילו במקרר כדי שלא יתייבש. יש לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להתייבש. אפשר גם לשמור בכלי אטום.

כמה זמן יכול בצק פילו להחזיק מעמד במקרר?

בצק פילו יכול להחזיק עד שבועיים במקרר אם הוא מאוחסן כראוי. חשוב להקפיד שהבצק עטוף היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי למנוע את התייבשותו. לאחר שבועיים יש לזרוק את הבצק.

טיפים לאחסון בצק פילו

שמור את זה מכוסה

חשוב לשמור את בצק הפילו מכוסה כל הזמן כדי למנוע ממנו להתייבש. הקפידו לעטוף את הבצק היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום לפני שמאגרים אותו במקרר.

אל תקפיא את זה

אסור להקפיא בצק פילו, כי הוא יהפוך ספוג וקשה לעבוד איתו. אם צריך לאחסן את הבצק יותר משבועיים, עדיף לזרוק אותו ולרכוש אריזה חדשה.

השתמש בו במהירות

בצק פילו עדיף להשתמש בהקדם האפשרי לאחר רכישתו. הבצק יכול להתייבש במהירות ולכן חשוב להשתמש בו כמה שיותר מהר.

סיכום

בצק פילו הוא מרכיב פופולרי בהרבה מאכלים ים תיכוניים ומזרח תיכוניים. יש לאחסן אותו במקרר ולעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להתייבש. בצק פילו יכול להחזיק עד שבועיים במקרר אם הוא מאוחסן כראוי. חשוב לשמור את הבצק מכוסה כל הזמן ולהשתמש בו בהקדם האפשרי לאחר רכישתו. למידע נוסף על אחסון בצק פילו, עיין במאמר זה או צפה בסרטון זה .

  • שמור את בצק הפילו מכוסה כל הזמן כדי למנוע ממנו להתייבש.
  • אין להקפיא בצק פילו.
  • השתמשו בבצק פילו בהקדם האפשרי לאחר רכישתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן