דף הבית » מאמרים » כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף מופשר במקרר? טיפים חשובים למטבח

כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף מופשר במקרר? טיפים חשובים למטבח

2023-05-08 02:24:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף מופשר במקרר?

חזה עוף מופשר ניתן לשמור במקרר עד ארבעה ימים לפני הבישול. חשוב לאחסן אותם בכלי אטום או לעטוף אותם היטב בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהעוף להתייבש ולמנוע צמיחה של חיידקים. כאשר מאחסנים עוף במקרר, חשוב לוודא שהטמפרטורה מוגדרת ל-40 מעלות צלזיוס ומטה. זה יעזור לשמור על טריות העוף ובטוח לאכילה. כמו כן, חשוב לוודא שהעוף אינו מאוחסן ליד פריטי מזון אחרים שעלולים לזהם אותו.

טיפים חשובים למטבח

כשזה מגיע לבטיחות מזון, יש כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור. ראשית, חשוב תמיד לשטוף ידיים לפני ואחרי הטיפול בעוף נא. זה יעזור להפחית את הסיכון לזיהום צולב. חשוב גם לוודא שכל המשטחים והכלים הבאים במגע עם עוף נא נשטפים היטב במים חמים וסבון. זה יעזור להפחית את הסיכון של התפשטות חיידקים מהעוף לפריטי מזון אחרים. כאשר מבשלים עוף, חשוב לוודא שהוא מבושל היטב. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס לפני שהוא נחשב בטוח לאכילה. חשוב גם להקפיד שהעוף לא יישאר בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.

אחסון שאריות

בכל הנוגע לאחסון שאריות חשוב להקפיד שהן מאוחסנות בכלי אטום ומכניסים למקרר תוך שעתיים מרגע הבישול. שאריות יש לאכול תוך ארבעה ימים מרגע הבישול. חשוב גם לוודא שכל השאריות יחוממו מחדש לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות פרנהייט לפני האכילה. זה יעזור להפחית את הסיכון למחלות הנישאות במזון.

למידע נוסף על בטיחות מזון, עיין במאמר זה .

לסיכום, חשוב לזכור שחזה עוף מופשר ניתן לשמור במקרר עד ארבעה ימים לפני הבישול. כמו כן, חשוב לוודא שהעוף מאוחסן בטמפרטורה הנכונה והרחק מפריטי מזון אחרים. בנוסף, חשוב לוודא שהעוף מבושל היטב וששאריות מאוחסנות כראוי. על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל לעזור להבטיח שהמזון שלך בטוח ובריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן