דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

2023-05-19 00:51:00+02:00

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל או ממרח מזרח תיכוני העשוי מחומוס מבושל, פירה מעורבב עם טחינה, שמן זית, מיץ לימון, מלח ושום. זהו מטבל פופולרי לירקות, פיתות וקרקרים. זה גם תוספת נהדרת לכריכים וסלטים. חומוס הוא חטיף בריא וטעים שקל להכין ולאחסן.

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולשמור אותו בקירור כל הזמן. אם אתם מתכננים לאחסן אותו יותר מחמישה ימים, עדיף להקפיא אותו.

שיטות עבודה מומלצות לאחסון חומוס מבושל

1. מאחסנים בכלי אטום

חשוב לאחסן חומוס מבושל בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריותו ולמנוע ממנו להתייבש. כמו כן, חשוב לוודא שהמכל אטום לחלוטין.

2. מקררים מיד

לאחר שהכנתם את החומוס, חשוב לקרר אותו מיד. זה יעזור לשמור על טריותו ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לוודא שהמכל אטום לחלוטין.

3. להקפיא לאחסון ארוך יותר

אם אתם מתכננים לאחסן את החומוס המבושל יותר מחמישה ימים, עדיף להקפיא אותו. זה יעזור לשמור על טריותו ולמנוע ממנו להתקלקל. להקפאת החומוס מניחים אותו בכלי אטום ומאחסנים במקפיא עד שלושה חודשים.

4. לחמם לפני האכילה

כאשר אתם מוכנים לאכול את החומוס המבושל, חשוב לחמם אותו לפני ההגשה. זה יעזור להבטיח שזה בטוח לאכילה וגם יעזור להוציא את הטעם החוצה. כדי לחמם את החומוס מחדש, מניחים אותו בכלי המתאים למיקרוגל ומחממים אותו במשך 1-2 דקות.

5. הימנע מזיהום צולב

חשוב להימנע מזיהום צולב בעת אחסון והגשה של חומוס מבושל. זה אומר שאסור להשתמש באותם כלים או מיכלים לחומוס גולמי ומבושל. כמו כן, חשוב להקפיד שהחומוס המבושל לא יבוא במגע עם מזון נא.

סיכום

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולשמור אותו בקירור כל הזמן. אם אתם מתכננים לאחסן אותו יותר מחמישה ימים, עדיף להקפיא אותו. כמו כן, חשוב לחמם את החומוס לפני האכילה ולהימנע מזיהום צולב בעת אחסון והגשה. למידע נוסף על בטיחות מזון, עיין בסרטון זה על בטיחות מזון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן