דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור בצק פיצה במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בצק פיצה במקרר?

2023-05-09 20:11:00+02:00

מה זה בצק פיצה?

בצק פיצה הוא סוג של בצק העשוי מקמח, מים, שמרים ומלח. הוא משמש להכנת קרומי פיצה, קלצונה ומנות איטלקיות אחרות. את הבצק ללוש ולאחר מכן מניחים לתפיחה לפני שמעצבים אותו ואופים אותו. זהו מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו להכנת מגוון מנות.

כמה זמן אפשר לשמור בצק פיצה במקרר?

בצק פיצה יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. עם זאת, עדיף להשתמש בו תוך יומיים מהכנתו. אם מתכננים להשתמש בבצק תוך יומיים, אפשר לאחסן אותו בכלי אטום במקרר. אם אתם מתכננים להשתמש בו לאחר יומיים, כדאי להקפיא אותו.

איך לאחסן בצק פיצה

כשמאחסנים בצק פיצה, חשוב לשמור אותו בכלי אטום. זה יעזור למנוע מהבצק להתייבש ולמנוע ממנו לספוג ריחות מהמקרר. אפשר גם לעטוף את הבצק בניילון נצמד או נייר פרגמנט לפני האחסון במקרר.

איך להקפיא בצק פיצה

אם אתם מתכננים להשתמש בבצק הפיצה לאחר יומיים, עדיף להקפיא אותו. כדי להקפיא את הבצק, מעצבים ממנו דיסק או כדור ועוטפים בניילון נצמד או בנייר פרגמנט. מניחים את הבצק העטוף בכלי או שקית המתאימים למקפיא ומאחסנים אותו במקפיא עד שלושה חודשים.

איך להפשיר בצק פיצה קפוא

כשמוכנים להשתמש בבצק הפיצה הקפוא, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. כדי להפשיר את הבצק, מוציאים אותו מהמקפיא ומכניסים למקרר למשך הלילה. לאחר שהוא מופשר, אתה יכול להשתמש בו כמו בבצק פיצה טרי.

איך ללוש מחדש בצק פיצה קפוא

אם אתם מתכננים להשתמש בבצק הפיצה הקפוא למתכון הדורש לישה, תוכלו ללוש אותו מחדש לאחר הפשרתו. לשם כך מקמחים קלות משטח עבודה ומניחים עליו את הבצק המופשר. ללוש את הבצק כמה דקות עד שהוא חלק ואלסטי.

כיצד לעצב מחדש בצק פיצה קפוא

אם אתם מתכננים להשתמש בבצק הפיצה הקפוא למתכון שדורש עיצוב, תוכלו לעצב אותו מחדש לאחר הפשרתו. לשם כך מקמחים קלות משטח עבודה ומניחים עליו את הבצק המופשר. מותחים בעדינות ומעצבים את הבצק לפי הרצוי.

איך לאפות מחדש בצק פיצה קפוא

אם אתם מתכננים להשתמש בבצק הפיצה הקפוא למתכון שדורש אפייה, תוכלו לאפות אותו מחדש לאחר הפשרתו. לשם כך, מחממים את התנור לטמפרטורה המצוינת במתכון. מניחים את הבצק המופשר על נייר אפייה משומן קלות ואופים אותו לפי הוראות המתכון.

סיכום

בצק פיצה הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו להכנת מגוון מנות. ניתן לשמור במקרר עד חמישה ימים, אך עדיף להשתמש בו תוך יומיים. אם מתכננים להשתמש בבצק לאחר יומיים, עדיף להקפיא אותו. בהפשרה ועיצוב מחדש של בצק פיצה קפוא, חשוב לעשות זאת כמו שצריך. עם טכניקות האחסון והטיפול הנכונות, תוכלו לשמור על בצק פיצה טרי ומוכן לשימוש עבור מגוון מתכונים.

שולחן

שיטת אחסון מגבלת זמן
מְקָרֵר עד 5 ימים
מַקפִּיא עד 3 חודשים

טיפים לאחסון בצק פיצה

  • מאחסנים בצק פיצה בכלי אטום.
  • עוטפים את הבצק בניילון נצמד או בנייר פרגמנט לפני האחסון במקרר.
  • יוצרים מהבצק דיסק או כדור לפני הקפאתו.
  • מפשירים את הבצק במקרר למשך הלילה.
  • ללוש ולעצב את הבצק כרצונך לפני האפייה.

למידע נוסף על איך לאחסן בצק פיצה, אתה יכול לעיין במאמר זה או לצפות בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן