דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

2023-05-15 08:18:00+02:00

מה זה רואקוטן?

רואקוטן, הידוע גם בשם איזוטרטינואין, היא תרופה המשמשת לטיפול באקנה חמורה. זוהי תרופה רבת עוצמה הפועלת על ידי הפחתת ייצור החלב, חומר שמנוני המיוצר על ידי בלוטות החלב. זה עוזר להפחית את כמות החיידקים שעלולים לגרום לאקנה, כמו גם להפחית את הדלקת. רואקוטן הוא טיפול יעיל מאוד לאקנה חמור, אבל יכול להיות לו גם כמה תופעות לוואי חמורות.

מהו טיפול בלייזר?

טיפול בלייזר הוא סוג של הליך קוסמטי המשתמש בקרן אור כדי למקד ולהסיר תאי עור לא רצויים. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בקמטים, נזקי שמש ופגמים אחרים בעור. ניתן להשתמש בטיפולי לייזר על הפנים, הצוואר, החזה ואזורים אחרים בגוף. ניתן להשתמש בטיפולי לייזר גם להסרת קעקועים, כתמי לידה ושינויי צבע לא רצויים אחרים בעור.

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לעשות לייזר?

חשוב להמתין לפחות שישה חודשים לאחר נטילת רואקוטן לפני שעוברים טיפול לייזר. הסיבה לכך היא שרואקוטן עלול לגרום לעור להיות רגיש מאוד, וטיפולי לייזר עלולים לגרום לגירוי ודלקת נוספים. בנוסף, רואקוטן יכול לגרום לעור להיות נוטה יותר להצטלקות, וטיפולי לייזר יכולים להגביר את הסיכון להצטלקות.

מה כדאי לעשות לפני שמקבלים טיפול בלייזר?

לפני קבלת טיפול בלייזר, חשוב לדון בהליך עם הרופא שלך. הרופא שלך יוכל לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר, ויוכל לספק לך מידע על הסיכונים והיתרונות של ההליך. בנוסף, הרופא שלך עשוי להמליץ לך להשתמש בקרם או משחה מקומית כדי לסייע בהגנה על העור מפני גירוי נוסף. חשוב גם לוודא שאתה במצב בריאותי טוב לפני שתעבור טיפול לייזר. המשמעות היא הימנעות מחשיפה לשמש, מעישון ושתיית אלכוהול. בנוסף, חשוב לוודא שאינך נוטל תרופות כלשהן שעלולות ליצור אינטראקציה עם טיפול הלייזר.

סיכום

חשוב להמתין לפחות שישה חודשים לאחר נטילת רואקוטן לפני שעוברים טיפול לייזר. הסיבה לכך היא שרואקוטן עלול לגרום לעור להיות רגיש מאוד, וטיפולי לייזר עלולים לגרום לגירוי ודלקת נוספים. בנוסף, חשוב לדון בהליך עם הרופא שלך ולוודא שאתה במצב בריאותי תקין לפני שאתה עובר טיפול לייזר. למידע נוסף על טיפולי לייזר, ניתן לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן