דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח? דרך בריאה להשתזף

כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח? דרך בריאה להשתזף

2023-05-09 16:58:00+02:00

מה זה שיזוף?

שיזוף הוא תהליך של חשיפת העור שלך לקרינה אולטרה סגולה (UV) מהשמש או ממקורות מלאכותיים כגון מיטות שיזוף. שיזוף הוא דרך פופולרית להשיג זוהר מנשק שמש, אבל זה גם יכול להיות מסוכן. קרינת UV יכולה להזיק לעור ולהגביר את הסיכון לסרטן העור.

כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

מומלץ להמתין לפחות 24 שעות לאחר סשן מיטת שיזוף לפני המקלחת. הסיבה לכך היא שקרינת ה-UV ממיטת השיזוף עלולה לגרום לעור שלך להיות רגיש יותר למים. מקלחת מוקדם מדי לאחר שיזוף עלולה לגרום לעור שלך להיות יבש ומגורה.

איך להשתזף בצורה בריאה

אם אתה רוצה להשתזף בצורה בריאה, חשוב לנקוט בצעדים הבאים:

1. השתמש בקרם הגנה

השתמש תמיד בקרם הגנה בעת שיזוף, גם אם אתה משתמש במיטת שיזוף. קרם הגנה מסייע להגן על העור מפני קרינת UV ויכול לעזור להפחית את הסיכון לסרטן העור.

2. הימנעו ממיטות שיזוף

מיטות שיזוף אינן דרך בטוחה להשתזף. קרינת ה-UV ממיטות שיזוף היא אינטנסיבית יותר מקרינת ה-UV מהשמש, ועלולה להגביר את הסיכון לסרטן העור.

3. הגבל את הזמן שלך בשמש

כאשר משתזפים בשמש, חשוב להגביל את החשיפה. נסו להתרחק מהשמש בשעות השיא של 10:00 עד 16:00, ולבשו ביגוד מגן כמו כובע ומשקפי שמש.

4. השתמש במוצרי שיזוף עצמי

אם אתה רוצה להשיג זוהר מנשק שמש ללא סיכון לסרטן העור, אתה יכול להשתמש במוצרי שיזוף עצמי. מוצרי שיזוף עצמי מכילים דיהידרוקסיאצטון (DHA), שהוא סוכר חסר צבע המגיב עם החלבונים בעור שלך כדי ליצור אפקט שיזוף.

סיכום

שיזוף יכול להיות דרך מצוינת להשיג זוהר מנשק שמש, אך חשוב לעשות זאת בצורה בטוחה ובריאה. השתמש תמיד בקרם הגנה בעת שיזוף, הימנע ממיטות שיזוף, הגבל את הזמן שלך בשמש והשתמש במוצרי שיזוף עצמי. כמו כן, חשוב להמתין לפחות 24 שעות לאחר מפגש מיטת שיזוף לפני המקלחת. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול ליהנות משיזוף יפה מבלי לסכן את בריאותך. כמה זמן אחרי עם שיזוף מותר להתקלח? דרך בריאה להשתזף

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן