דף הבית » כמה שוקל » כמה אני שוקל?

כמה אני שוקל?

כמה אני שוקל?

מה המשקל שלי בקילוגרמים?

כשזה מגיע להבנת המשקל שלך, חשוב לדעת עם אילו יחידות אתה עובד. עבור רוב האנשים, המדד הסטנדרטי של משקל הוא קילוגרמים (ק"ג). זוהי יחידת המסה המטרית המשמשת במדינות רבות ברחבי העולם.

כיצד לחשב את המשקל שלך בקילוגרמים

חישוב המשקל שלך בקילוגרמים הוא פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך זה סט מאזניים שמודדים בק"ג, או שאתה יכול להשתמש במחשבון המרה. כדי להשתמש במחשבון המרה, תצטרך לדעת את המשקל שלך בפאונד (lbs).

שימוש בסולמות

שימוש במאזניים הוא הדרך הפשוטה ביותר למדוד את המשקל שלך בקילוגרמים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעמוד על המאזניים ולקרוא את המדידה. המשקל יציג את המשקל שלך בקילוגרמים.

שימוש במחשבון המרה

אם אין לכם גישה למאזניים שמודדים בקילוגרמים, תוכלו להשתמש במחשבון המרה. כדי להשתמש במחשבון המרה, תצטרך לדעת את המשקל שלך בפאונד (lbs). לאחר מכן תוכל להזין את זה למחשבון והוא ימיר אותו לקילוגרמים.

מהו משקל בריא בקילוגרמים?

ההגדרה של משקל בריא בקילוגרמים תשתנה מאדם לאדם. באופן כללי, משקל בריא הוא כזה שנמצא בטווח של 18.5 עד 24.9 ק"ג/מ"ר. טווח זה מבוסס על מדד מסת הגוף (BMI), שהוא מדד לשומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל.

טווחי משקל בריאים למבוגרים

הטבלה הבאה מציגה את טווחי המשקל הבריא למבוגרים על סמך הגובה והמגדר שלהם.

גוֹבַה זכר (ק"ג) נקבה (ק"ג)
1.60 מ' (5'3 אינץ') 53.5 – 68.0 48.0 – 61.0
1.70 מ' (5'7 אינץ') 60.0 – 78.0 53.5 – 68.0
1.80 מ' (5'11") 67.5 – 88.0 59.0 – 77.0

איך להשיג משקל בריא בקילוגרמים

אם אינך בטווח המשקל הבריא, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להגיע למשקל בריא בקילוגרמים. אלו כוללים:

אכילת תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת חיונית להשגה ושמירה על משקל תקין. המשמעות היא אכילת מגוון מזונות מכל קבוצות המזון, כגון פירות, ירקות, דגנים, חלבונים ומוצרי חלב.

פעילות גופנית באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה חשובה גם להשגה ושמירה על משקל תקין. שאפו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות בינונית ברוב ימות השבוע.

הגבלת מזונות לא בריאים

הגבלת מזונות לא בריאים כמו מזון מעובד, משקאות ממותקים בסוכר ומזון מהיר יכולה גם לעזור לך להגיע למשקל בריא.

סיכום

לסיכום, התשובה לשאלה כמה אני שוקל בקילוגרמים תלויה בגובה ובמין שלך. באופן כללי, טווח משקל בריא הוא 18.5 עד 24.9 ק"ג/מ"ר. כדי להשיג ולשמור על משקל תקין, חשוב לאכול תזונה מאוזנת, להתעמל באופן קבוע ולהגביל מזון לא בריא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן