דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לתקן נקודת אשראי

כיצד לתקן נקודת אשראי

כיצד לתקן נקודת אשראי

מהי נקודת אשראי?

נקודת זיכוי היא ייצוג מספרי של כושר האשראי של אדם. זה מבוסס על היסטוריית האשראי של האדם, הכוללת כמה חובות יש לו, באיזו תדירות הם משלמים תשלומים בזמן וגורמים נוספים. נקודת אשראי משמשת את המלווים כדי לקבוע אם לאשר הלוואה או בקשה לכרטיס אשראי. נקודת אשראי גבוהה יותר מעידה על היסטוריית אשראי טובה יותר, ונקודת אשראי נמוכה יותר מעידה על היסטוריית אשראי חלשה יותר.

מה גורם לנקודת אשראי נמוכה?

ישנם מספר גורמים שיכולים להוביל לנקודת זיכוי נמוכה. אלה כוללים: -תשלומים שהוחמצו: כאשר אתה מחמיץ תשלומים על כל סוג של הלוואה או כרטיס אשראי, זה יכול להשפיע לרעה על ניקוד האשראי שלך. -ניצול אשראי גבוה: אם אתה משתמש יותר מדי מהאשראי הזמין שלך, זה יכול להוריד את ציון האשראי שלך. – יותר מדי פניות קשות: כאשר אתה מגיש בקשה ליותר מדי הלוואות או כרטיסי אשראי בפרק זמן קצר, זה יכול להשפיע לרעה על ניקוד האשראי שלך. -פריטים שליליים בדוח האשראי שלך: אם יש לך פריטים שליליים בדוח האשראי שלך, כגון איחור בתשלומים, גבייה או פשיטות רגל, זה יכול להוריד את ניקוד האשראי שלך.

כיצד לתקן נקודת אשראי נמוכה

אם יש לך נקודת זיכוי נמוכה, יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לשפר אותה. להלן מספר טיפים כיצד לתקן את נקודת האשראי שלך:

בדוק את דוח האשראי שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את דוח האשראי שלך. אתה יכול לקבל עותק חינם של דוח האשראי שלך מכל אחת משלוש לשכות האשראי הגדולות. בדוק את הדוח שלך אם יש שגיאות או פריטים שליליים שעשויים לגרור את ציון האשראי שלך למטה. אם אתה מוצא שגיאות, אתה יכול לערער עליהן עם לשכת האשראי.

שלם את החשבונות שלך בזמן

ביצוע תשלומים בזמן על כל החשבונות שלך היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את ציון האשראי שלך. הגדר תזכורות או תשלומים אוטומטיים כדי לוודא שלעולם לא תחמיץ תשלום.

הורד את ניצול האשראי שלך

יחס ניצול האשראי שלך הוא סכום האשראי הזמין שבו אתה משתמש. כדי לשפר את ציון האשראי שלך, עליך לשאוף לשמור על יחס ניצול האשראי שלך מתחת ל-30%. אתה יכול לעשות זאת על ידי פירעון החוב שלך או בקשה להגדלת מסגרת האשראי.

הגבלות אשראי

בכל פעם שאתה מגיש בקשה להלוואה או כרטיס אשראי, זה יכול להשפיע לרעה על ניקוד האשראי שלך. נסה להגביל את מספר הבקשות שאתה מגיש, ובקש אשראי רק כאשר אתה צריך את זה.

סיכום

נקודת זיכוי גרועה יכולה להיות מצב שקשה להיות בו, אבל יש דרכים לתקן את זה. על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה, תוכל לתקן את נקודת האשראי שלך ולחזור למסלול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן