דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לשנות שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10

כיצד לשנות שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10

כיצד לשנות שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10

כיצד לשנות שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10

שינוי שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10 הוא תהליך פשוט. בין אם אתה משחק במשחק, צופה בסרט או מאזין למוזיקה, אתה יכול בקלות לשנות את שם הקובץ מבלי שתצטרך לצאת מהתוכנית. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: מצא את הקובץ

הצעד הראשון הוא למצוא את הקובץ שברצונך לשנות את שמו. אתה יכול לעשות זאת על ידי פתיחת התיקיה המכילה את הקובץ או על ידי חיפוש אותו בשורת החיפוש. לאחר שאיתרת את הקובץ, לחץ לחיצה ימנית עליו כדי לפתוח את תפריט ההקשר.

שלב 2: שנה את שם הקובץ

לאחר שפתחת את תפריט ההקשר, בחר "שנה שם" מרשימת האפשרויות. פעולה זו תפתח תיבת טקסט שבה תוכל להקליד את השם החדש עבור הקובץ. לאחר שהזנת את השם החדש, הקש Enter כדי לשמור את השינויים.

זכור שאתה יכול לשנות את שם הקובץ רק בזמן שהוא מופעל. אם תנסה לשנות את שם הקובץ בזמן שהוא לא מופעל, תקבל הודעת שגיאה. כמו כן, ודא שהשם החדש שאתה בוחר הוא ייחודי. אם כבר יש קובץ באותו שם באותה תיקיה, לא תוכל לשמור את השינויים.

זה כל מה שיש בזה! שינוי שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10 הוא תהליך פשוט שלוקח שניות בודדות. רק זכור לשמור את השינויים כשתסיים.

כעת, כשאתה יודע לשנות שם של קובץ בזמן משחק ב-Windows 10, אתה יכול בקלות לשנות את השם של כל קובץ מבלי שתצטרך לצאת מהתוכנית. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם אתה משחק במשחק ורוצה לעקוב אחר ההתקדמות שלך או אם אתה צופה בסרט ורוצה לזכור את השם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן