דף הבית » איך קוראים » כיצד לקרוא הודעות ב-Sunto 9

כיצד לקרוא הודעות ב-Sunto 9

כיצד לקרוא הודעות ב-Sunto 9

מה זה Sunto 9?

Sunto 9 היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות בזמן אמת. הוא זמין הן במכשירי iOS והן במכשירי אנדרואיד, ומשמש מיליוני אנשים ברחבי העולם. Sunto 9 היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, ומהווה אלטרנטיבה מצוינת להודעות טקסט מסורתיות.

כיצד לקרוא הודעות ב-Sunto 9

קריאת הודעות ב-Sunto 9 היא קלה ופשוטה. כדי לקרוא הודעה, פשוט פתח את האפליקציה והקש על ההודעה שברצונך לקרוא. ההודעה תופיע בחלון השיחה, ותוכלו לקרוא אותה בנוחיותכם.

מענה להודעות

לאחר שקראת הודעה, תוכל להשיב לה על ידי הקשה על כפתור "השב" בתחתית חלון השיחה. זה יפתח חלון חדש שבו תוכל להקליד את תגובתך. כשתסיים, פשוט הקש על כפתור "שלח" כדי לשלוח את תשובתך.

שליחת הודעות

אם אתה רוצה לשלוח הודעה למישהו, אתה יכול לעשות זאת על ידי הקשה על כפתור "הודעה חדשה" בחלק העליון של חלון השיחה. זה יפתח חלון חדש שבו תוכל להקליד את ההודעה שלך ולבחור את הנמען. כשתסיים, פשוט הקש על כפתור "שלח" כדי לשלוח את ההודעה שלך.

מחיקת הודעות

אם אתה רוצה למחוק הודעה, אתה יכול לעשות זאת על ידי הקשה על כפתור "מחק" בתחתית חלון השיחה. פעולה זו תמחק את ההודעה הן מהמכשיר והן מהמכשיר של הנמען.

סיכום

קריאת הודעות ב-Sunto 9 היא קלה ופשוטה. בכמה הקשות בלבד, תוכל לקרוא, להשיב ולשלוח הודעות באפליקציה. אם אי פעם תזדקק למידע נוסף על Sunto 9, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן