דף הבית » איך קוראים » כיצד לקרוא אנשי קשר ב-Gmail

כיצד לקרוא אנשי קשר ב-Gmail

כיצד לקרוא אנשי קשר ב-Gmail

מה זה Gmail?

Gmail הוא שירות דוא"ל פופולרי שפותח על ידי גוגל. הוא משמש מיליוני אנשים ברחבי העולם כדי לשלוח ולקבל אימיילים. Gmail מציע גם מגוון תכונות, כמו היכולת לאחסן אנשי קשר, מה שמקל על מעקב אחר אנשי הקשר שלך ולשמור איתם על קשר.

כיצד לקרוא אנשי קשר ב-Gmail

קריאת אנשי קשר ב-Gmail היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את חשבון Gmail שלך וללחוץ על הכרטיסייה "אנשי קשר". פעולה זו תפתח רשימה של כל אנשי הקשר שלך, אשר לאחר מכן תוכל לדפדף דרכה. אתה יכול גם לחפש אנשי קשר ספציפיים על ידי הקלדת שמם או כתובת הדוא"ל שלהם.

הוספת אנשי קשר חדשים

אם ברצונך להוסיף איש קשר חדש לחשבון Gmail שלך, לחץ על כפתור "איש קשר חדש". פעולה זו תפתח טופס שבו תוכל להזין את שם איש הקשר, כתובת האימייל ומידע נוסף. לאחר שמילאת את הטופס, לחץ על "שמור" כדי להוסיף את איש הקשר לרשימה שלך.

עריכת אנשי קשר

אם אתה צריך לערוך מידע של איש קשר, לחץ על שם איש הקשר ברשימה. זה יפתח טופס שבו תוכל לבצע שינויים בפרטי איש הקשר. לאחר שביצעת את השינויים, לחץ על "שמור" כדי לשמור את השינויים.

מחיקת אנשי קשר

אם אינך זקוק עוד לאיש קשר ברשימה שלך, תוכל למחוק אותו על ידי לחיצה על שם איש הקשר ברשימה ולאחר מכן לחיצה על כפתור "מחק". פעולה זו תסיר את איש הקשר מהרשימה שלך.

ייבוא אנשי קשר

אם יש לך אנשי קשר המאוחסנים בשירות דוא"ל אחר, כגון Yahoo או Outlook, תוכל לייבא אותם לחשבון Gmail שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "ייבוא אנשי קשר" ופעל לפי ההוראות.

סיכום

קריאת אנשי קשר ב-Gmail היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את חשבון Gmail שלך וללחוץ על הכרטיסייה "אנשי קשר". תוכל גם להוסיף אנשי קשר חדשים, לערוך אנשי קשר קיימים, למחוק אנשי קשר ולייבא אנשי קשר משירותי דוא"ל אחרים. למידע נוסף על אופן השימוש ב-Gmail, בקר ב-YouTube או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן