דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לעצב חלל קטן

כיצד לעצב חלל קטן

כיצד לעצב חלל קטן

בחר ריהוט רב תפקודי

כשמדובר בחללים קטנים, חשוב לנצל את כל השטח שיש לכם. לכן ריהוט רב תפקודי הוא חובה. חפש יצירות שיכולות לשרת מספר מטרות. לדוגמה, ספת מיטה יכולה לשמש לישיבה ביום ומיטה בלילה. עות'מאנית עם אחסון יכולה לספק מקומות ישיבה נוספים ומקום לאחסון פריטים. שולחן אוכל עם עלים ניתן להארכה בעת הצורך ולהחביא אותו כאשר אינו בשימוש.

מקסם את המרחב האנכי

לעתים קרובות מתעלמים ממרחב אנכי כשמדובר בחללים קטנים. עם זאת, זו יכולה להיות דרך מצוינת להפיק את המרב מהחלל שלך. חפשו רהיטים ופתרונות אחסון שניתן לתלות על הקיר או להניח על מדפים. זה יעזור לשמור על הרצפות שלך נקיות ולפתוח יותר מקום. אתה יכול גם לתלות וילונות גבוה יותר כדי לגרום לתקרות להיראות גבוהות יותר.

בחר צבעים בהירים

צבעים בהירים יכולים לעזור לחלל קטן להיראות גדול יותר. בחרו צבעים בהירים לקירות ולרהיטים כדי ליצור תחושה אוורירית ופתוחה. אתה יכול גם להוסיף קצת צבע עם פיסות מבטא כמו כריות ושטיחים. זה יעזור ליצור אווירה מזמינה יותר מבלי לגרום לחלל להרגיש צפוף.

הוסף מראות

מראות הן דרך מצוינת לגרום לחלל קטן להרגיש גדול יותר. תלו מראה גדולה על הקיר או הצב כמה מראות קטנות יותר ברחבי החדר. זה יעזור להחזיר אור ולגרום לחלל להיראות גדול יותר. אתה יכול גם להשתמש במראות כדי ליצור אשליה של חלונות נוספים.

השתמש בפתרונות אחסון יצירתיים

אחסון יכול להיות אתגר בחללים קטנים. חפשו פתרונות יצירתיים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהחלל שלכם. מדפים צפים הם דרך מצוינת לאחסן פריטים מבלי לתפוס שטח רצפה. אתה יכול גם להשתמש בסלים ובפחים כדי לאחסן חפצים ולהרחיק אותם מהעין. אם יש לך ארון, השתמש בארגוניות כדי למקסם את החלל.

הכנס אור טבעי

אור טבעי יכול לעזור לחלל קטן להרגיש פתוח ומזמין יותר. הכנס כמה שיותר אור טבעי על ידי פתיחת הווילונות והתריסים. אם יש לך חלון, אתה יכול גם להוסיף מראה כדי לשקף את האור ולגרום לחלל להיראות בהיר יותר. זה יעזור ליצור אווירה מזמינה יותר.

סיכום

עיצוב חלל קטן יכול להיות אתגר, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, תוכלו להפיק את המרב מהחלל שלכם. בחר ריהוט רב תפקודי, ממקסם את החלל האנכי, בחר צבעים בהירים, הוסף מראות והשתמש בפתרונות אחסון יצירתיים. הכנס כמה שיותר אור טבעי כדי לגרום לחלל להרגיש גדול ומזמין יותר. לטיפים ורעיונות נוספים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן