דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לעבור מהאשפה ל-Inbox ב-Gmail

כיצד לעבור מהאשפה ל-Inbox ב-Gmail

כיצד לעבור מהאשפה ל-Inbox ב-Gmail

סקירה כללית

Gmail הוא אחד משירותי האימייל הפופולריים בעולם. הוא מציע מגוון רחב של תכונות וכלים המקלים על ניהול המיילים שלך. אחת התכונות היא היכולת להעביר מיילים מתיקיית האשפה חזרה לתיבת הדואר הנכנס. במדריך זה נראה לכם כיצד לעשות זאת.

שלבים להעברת הודעות דוא"ל מהאשפה לתיבת הדואר הנכנס ב-Gmail

שלב 1: גש לתיקיית האשפה

השלב הראשון הוא לגשת לתיקיית האשפה. כדי לעשות זאת, פתח את חשבון Gmail שלך ולחץ על האפשרות "עוד" בצד שמאל של המסך. זה יפתח רשימה של תיקיות. לחץ על התיקיה "אשפה" כדי לפתוח אותה.

שלב 2: בחר את הודעות האימייל שברצונך להעביר

לאחר פתיחת תיקיית האשפה, תוכל לראות את כל המיילים שנמחקו. בחר את הודעות האימייל שברצונך להעביר בחזרה לתיבת הדואר הנכנס. אתה יכול לבחור מספר הודעות דוא"ל בו-זמנית על ידי לחיצה על תיבת הסימון שליד כל אימייל. לאחר שבחרת את המיילים, לחץ על כפתור "העבר אל" בחלק העליון של המסך.

שלב 3: העבר את האימיילים לתיבת הדואר הנכנס

השלב הבא הוא להעביר את המיילים שנבחרו לתיבת הדואר הנכנס. כדי לעשות זאת, לחץ על האפשרות "תיבת דואר נכנס" בתפריט "העבר אל". פעולה זו תעביר את הודעות האימייל שנבחרו מתיקיית האשפה לתיבת הדואר הנכנס.

סיכום

העברת מיילים מתיקיית האשפה חזרה לתיבת הדואר הנכנס ב-Gmail היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לגשת לתיקיית האשפה, לבחור את הודעות הדוא"ל שברצונך להעביר, ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "העבר אל" ולבחור באפשרות "תיבת דואר נכנס". לאחר שתעשה זאת, המיילים יועברו לתיבת הדואר הנכנס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן