דף הבית » כיצד ניתן » כיצד למנוע הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית

כיצד למנוע הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית

כיצד למנוע הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית

מה גורם להצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית?

הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית נגרמת על ידי צמיחת יתר של אצות. אצות משגשגות בסביבות חמות ושטופות שמש ויכולות להשתלט במהירות על בריכה אם לא נשלט עליהן. אצות יכולות להיות מופצות גם על ידי ציפורים, בעלי חיים ומקורות זיהום אחרים.

כיצד למנוע הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית

1. הפחת את החשיפה לאור השמש

הדרך הטובה ביותר למנוע הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית היא להפחית את כמות אור השמש שמגיעה לבריכה. ניתן לעשות זאת על ידי שתילת עצים ושיחים מסביב לבריכה כדי להצל עליה, או באמצעות כיסוי לבריכה. הפחתת כמות אור השמש תעזור לשמור על צמיחת אצות בשליטה.

2. הוסף חיידקים מועילים

הוספת חיידקים מועילים לבריכה יכולה לעזור לשלוט בצמיחת האצות. חיידקים מועילים צורכים את אבות המזון שאצות צריכות כדי לשרוד, ובכך מפחיתים את כמות האצות בבריכה. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת תוסף חיידקים למי הבריכה.

3. מוסיפים דגים

הוספת דגים לבריכה יכולה גם לעזור לשלוט בצמיחת אצות. דגים ניזונים מאצות ועוזרים לשמור על הבריכה נקייה. חשוב לבחור את סוג הדגים המתאים לבריכה שלך, מכיוון שחלק מהמינים עשויים שלא להתאים לסביבה.

4. נקה את הבריכה באופן קבוע

ניקוי הבריכה באופן קבוע הוא דרך נוספת למנוע הצטברות ירוקה. זה יכול להיעשות על ידי הסרת פסולת מהבריכה, כגון עלים וזרדים, כמו גם כל צמחים מתים או דגים. זה יעזור לשמור על הבריכה נקייה וללא אצות.

5. השתמש במערכת סינון

שימוש במערכת סינון בבריכה יכול גם לעזור להפחית את צמיחת האצות. מערכת סינון תעזור לשמור על מי הבריכה נקיים על ידי הסרת פסולת ומזהמים אחרים. זה יעזור לשמור על הבריכה בריאה וללא אצות.

על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לעזור למנוע הצטברות ירוקה בבריכת הדגים החיצונית שלך. שמירה על הבריכה שלך נקייה ונטולת אצות תעזור להבטיח שהדגים שלך יישארו בריאים ומאושרים.

למידע נוסף על איך למנוע הצטברות ירוקה בבריכת דגים חיצונית, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן