דף הבית » איך קוראים » כיצד לחבר את GoPro Hero 4 לאייפד ומה שם האפליקציה

כיצד לחבר את GoPro Hero 4 לאייפד ומה שם האפליקציה

כיצד לחבר את GoPro Hero 4 לאייפד ומה שם האפליקציה

מה שם האפליקציה?

שם האפליקציה שאתה צריך כדי לחבר את GoPro Hero 4 שלך לאייפד שלך הוא אפליקציית GoPro. אפליקציה זו זמינה הן למכשירי iOS והן למכשירי אנדרואיד.

נושאים קשורים:

 

מה אתה יכול לעשות עם אפליקציית GoPro?

אפליקציית GoPro מאפשרת לך לשלוט במצלמת ה-GoPro שלך, להציג תצוגה מקדימה ולהשמיע את התמונות שלך, ליצור קליפים קצרים ולשתף את התוכן שלך עם חברים. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה כדי להתאים הגדרות ולחתוך את הצילומים שלך.

כיצד לחבר את GoPro Hero 4 לאייפד

1. הורד את אפליקציית GoPro מחנות האפליקציות. 2. הפעל את GoPro Hero 4 שלך ולחץ על כפתור ההגדרות. 3. בחר “חיבורים” ולאחר מכן “התחבר מכשיר חדש”. 4. באייפד שלך, פתח את אפליקציית GoPro. 5. הקש על כפתור “התחבר” בפינה השמאלית העליונה. 6. בחר את GoPro Hero 4 שלך מרשימת המכשירים הזמינים. 7. הזן את הסיסמה עבור GoPro Hero 4 שלך. 8. הקש על “התחבר”.

כיצד להשתמש באפליקציית GoPro

לאחר שחיברת את GoPro Hero 4 שלך לאייפד, תוכל להשתמש באפליקציית GoPro כדי לשלוט במצלמה שלך ולגשת לתוכן שלך.

שליטה במצלמה שלך

אפליקציית GoPro מאפשרת לך לשלוט במצלמה מרחוק. אתה יכול לשנות הגדרות, להתחיל ולהפסיק את ההקלטה ולצלם תמונות.

גישה לתוכן שלך

אפליקציית GoPro מאפשרת לך גם לגשת לתוכן שלך. אתה יכול לצפות בתצוגה מקדימה ולהשמיע את התמונות שלך, ליצור קליפים קצרים ולשתף את התוכן שלך עם חברים.

סיכום

חיבור ה-GoPro Hero 4 שלך לאייפד קל. כל מה שאתה צריך הוא אפליקציית GoPro ואתה יכול לשלוט במצלמה שלך ולגשת לתוכן שלך מה-iPad שלך. למידע נוסף, עיין בסרטון הדרכה זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן