דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להקליט מדריך זום | מדריך שלב אחר שלב

כיצד להקליט מדריך זום | מדריך שלב אחר שלב

כיצד להקליט מדריך זום | מדריך שלב אחר שלב

הקלטת מדריך זום

הקלטת ערכת זום היא דרך מצוינת לחלוק את הידע שלך עם אחרים. בין אם אתה מלמד כיתה, מציג מצגת או סתם מציג את הכישורים שלך, הקלטת פגישת זום מאפשרת לך ללכוד ולשתף את התוכן שלך עם כל אחד, בכל עת.

במדריך זה, נסקור את היסודות של הקלטת פגישת זום, כמו גם כיצד לערוך ולשתף את ההקלטה. בואו נתחיל!

שלב 1: הגדר את פגישת הזום שלך

הצעד הראשון להקלטת ערכת זום הוא להגדיר את פגישת הזום שלך. יהיה עליך ליצור פגישה, להזמין משתתפים ולהגדיר את ההגדרות. הנה איך לעשות את זה:

  • עבור אל zoom.us והיכנס לחשבון שלך.
  • לחץ על הכרטיסייה "פגישות" ולאחר מכן לחץ על "תזמן פגישה".
  • הזן את הפרטים עבור הפגישה שלך, כגון תאריך ושעה, משך ומשתתפים.
  • לחץ על "תזמון" כדי ליצור את הפגישה.

לאחר שיצרת את הפגישה, תוכל להתאים אישית את ההגדרות לפי טעמך. אתה יכול להפעיל וידאו, אודיו ומסך שיתוף, כמו גם להגדיר חדר המתנה, לאפשר הקלטה ועוד.

שלב 2: התחל להקליט את פגישת הזום שלך

לאחר הגדרת פגישת הזום שלך, תוכל להתחיל להקליט. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על כפתור "הקלט" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הפגישה. זום יתחיל להקליט את הפגישה, ותראה סמל הקלטה בפינה השמאלית העליונה.

ניתן גם לעצור ולהשהות את ההקלטה בכל עת. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על סמל ההקלטה בפינה השמאלית העליונה ובחר "עצור הקלטה" או "השהה הקלטה".

שלב 3: ערוך את ההקלטה שלך

לאחר שתסיים להקליט את פגישת הזום שלך, תוכל לערוך את ההקלטה כדי שהיא תיראה מקצועית יותר. זום מציע כמה כלי עריכה בסיסיים, כמו חיתוך ההתחלה והסוף של ההקלטה, הוספת כיתובים ועוד.

כדי לגשת לכלי העריכה, פשוט לחץ על כפתור "ערוך" בפינה השמאלית העליונה של חלון ההקלטה. מכאן, תוכל לבצע כל שינוי שתרצה.

שלב 4: שתף את ההקלטה שלך

לאחר שתסיים לערוך את ההקלטה שלך, תוכל לשתף אותה עם אחרים. זום מציעה מספר דרכים לשתף את ההקלטה שלך, כולל הורדת הקובץ, שליחתו בדוא"ל או העלאתו ליוטיוב או Vimeo.

כדי לשתף את ההקלטה שלך, פשוט לחץ על כפתור "שתף" בפינה השמאלית העליונה של חלון ההקלטה. מכאן, תוכל לבחור כיצד ברצונך לשתף את ההקלטה.

סיכום

הקלטת ערכת זום היא דרך מצוינת לחלוק את הידע שלך עם אחרים. עם השלבים המפורטים למעלה, אתה יכול בקלות להקליט, לערוך ולשתף את פגישת הזום שלך עם כל אחד, בכל עת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן